Onko 6 kummia LIIKAA?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Niina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Niina

Vieras
:/

Vaikea päätös, 6 rakkainta ja läheisintä henkilöä haluaisin esikoisellemme kummiksi. Mietin vain, että onko se liikaa?

Ja jos meille suodaan lisää lapsia, mistä saan heille kummit. :D
 
No tuskin ne kummit itseään kovin erityisiksi tuntevat, jos viisi kollegaa seisoo kirkossa vieressä. Kyllä minusta kuusi on liikaa, näyttää just siltä ettei olla osattu valita. Mut kukin tyylillään toki:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Niina:
:/

Vaikea päätös, 6 rakkainta ja läheisintä henkilöä haluaisin esikoisellemme kummiksi. Mietin vain, että onko se liikaa?

Ja jos meille suodaan lisää lapsia, mistä saan heille kummit. :D

Pyydätte ny ensin toiset kolme ja sitten kun toinen lapsi syntyy niin toiset, elleivät sitten ole pariskuntia?
 
Kyllähän se aika paljon on mutta meillä oli aikoinaan sama tilanne ja näistä ihmisistä jokainen olisi loukkaantunut ellei kummiksi olisi pyydetty.No esikoisella on sitten 6 kummia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllähän se aika paljon on mutta meillä oli aikoinaan sama tilanne ja näistä ihmisistä jokainen olisi loukkaantunut ellei kummiksi olisi pyydetty.No esikoisella on sitten 6 kummia.

Ja nää aikuiset ihmiset eivät olisi ymmärtäneet, että aina ei saa mitä haluaa? Tai että lisääkin lapsia voi tulla?
 
itse päätät...
meillä srk.lla sanottiin että kaksi kummia on pakkollista... mutta ensimmäis määrää ei ole...
kunhan kirkon edessä ei olisi valtavyöryä ihmisiä...

Meille vauvalle on tulossa 5 kummia...
itselläni on neljä.
 
itse päätät...
meillä srk.lla sanottiin että kaksi kummia on pakkollista... mutta ensimmäis määrää ei ole...
kunhan kirkon edessä ei olisi valtavyöryä ihmisiä...

Meille vauvalle on tulossa 5 kummia...
itselläni on neljä.
 
Meillä on esikoisella kaksi kummia (pariskunta). Kuopuksella on kummia, joista kaksi on samaa pariskuntaa ja kaksi muuta sitten ihan yksinäisiä ihmisiä. Tän takia kuopus saa aina enemmän lahjoja synttäreinä ja jouluna ja kyllä se vähän häiritsee. Olen kaikille sanonut, ettei tarvii mitään ostaa ja jos ostaakin, niin jotain pientä vaan. Silti kuopuksella on ollut mm rahaa kirjekuoressa ja esikoisen kummit ei tälläistä harrasta. Ei tarvitsekaan, koska en mäkään omalle kummilapselleni rahaa vielä anna, kun on niin pieni. Tarkoitan siis, että lapset on eriarvoisessa asemassa, jos toisella on lukuisia kummeja ja toisella vain yksi tai kaks
 
Me otettiin esikoiselle 5 kummia ja nyt kun pitäs tuolle tuoreelle tapaukselle valita kummeja niin on kyllä vaihtoehdot lopussa :ashamed: Ristiäisiin on pari viikkoa eikä kummeista tietoakaan, olis joo voinut vähän säästellä noita kummeja mutta enpä ajatellut näin pian toista lasta saavani..
 
Mä ja mieheni ollaan 2 kuudesta kummista, eikä oo tullut mieleen että olis ahneet vanhemmat tai muuta vastaavaa. Varsinkin jos kummeina on 3 pariskuntaa niin tuskin ahneetkaan vanhemmat aattelis saavansa kuudelta lahjoja...?
 

Yhteistyössä