V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Tässä kun ei ole "sitä lasta, joka tässä kärsii". Ei ole kuin alkio, pieni rusinan kukoinen solurykelmä, joka ei ole koskaan abortin jälkeen tullut kertomaan tähän maailmaan kuinka se kärsi. Se, mitä ei ole olemassa itsenäisesti, ei lasta haluamattomalle ole olemassakaan.Alkuperäinen kirjoittaja millijamolli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja millijamolli:Hiukan se on turha nyt parkua kun maito on jo maassa, mutta minusta on väärin ettei ota vastuuta asiasta.
Joskus on elämässä riskejä otettava, jos jotain haluaa. Abortti on täysin oikea ja vastuullinen ratkaisu, mikäli ei lasta halua.
Älä ole meillä abortoijille katkera, jos et omaa mukulaa pysty saamaan!
Minä en ajattele tässä kohtaa itseäni vaan sitä lasta joka tässä kärsii. Kyllä minä pärjään ilman lapsiakin jos luoja ei niitä minulle suo!
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jokin sinua kuitenkin arveluttaa kun täällä kyselet?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja millijamolli:Hiukan se on turha nyt parkua kun maito on jo maassa, mutta minusta on väärin ettei ota vastuuta asiasta.
Joskus on elämässä riskejä otettava, jos jotain haluaa. Abortti on täysin oikea ja vastuullinen ratkaisu, mikäli ei lasta halua.
Älä ole meillä abortoijille katkera, jos et omaa mukulaa pysty saamaan!
Pitäisikö hyvä seksi pilata ajattelemalla ja murehtimalla koko toimituksen ajan raskauden pelkoa? Ei kai kukaan aikuinen ja järkevä ihminen suostu selibaattiin vuosiksi, mikäli ei lasta halua. Jos tietää tarkasti, ettei lasta halua, huolehtii ehkäisystä (joka tosin ei ole koskaan 100% luotettava sekään) ja jos sattuu raskautumaan, turvautuu aborttiin.Alkuperäinen kirjoittaja hattis:Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:Alkuperäinen kirjoittaja gathe:Nainen on 24-vuotias, valmistunut aikoinaan hyvillä papereilla lukiosta, lahjakas ja päässyt juuri sisään yliopistoon opiskelemaan sitä alaa, jota on halunnutkin opiskella. Käyttänyt paljon aikaa sisäänpääsyyn ja valmistautumiseen, opiskelujen alku on unelmien täyttymys ja elämä näyttää taas hyvältä ja toiveikkaalta.
Sitten hän tulee raskaaksi pillereistä huolimatta, ei ole ajatellut koko lapsiasiaa eikä se tunnu ajankohtaiselta, päin vastoin. Ajatus vauvasta nyt tympäisee ja ahdistaa, ei tunnu ollenkaan hyvältä. Mies kuitenkin haluaisi pitää lapsen, mutta ymmärtää abortinkin.
Tietysti se on oikein, jos niin päättävät. tai jos eivät päätä, se ei ole oikein.
Koko ketju ja kysymyksenasettelu on aivan järjetön. Täysin riippumatta kuvailemastasi tilanteesta, abortinvastustajat kertovat abortin olevan väärin ja puolustajat puolustelevat sitä. Abortinvastustajat eivät keksi yhtäkään tilannetta, jolloin se olisi perusteltua. Joten miksi koko avaus?
Minä vastustan aborttia tässä tilanteessa. Mutta jos ei ole ollut yhdynnässä omasta tahdostaan, niin sitten se on mielestäni oikeutettua. Samoin, jos oma terveydentila niin vaatii
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tässä kun ei ole "sitä lasta, joka tässä kärsii". Ei ole kuin alkio, pieni rusinan kukoinen solurykelmä, joka ei ole koskaan abortin jälkeen tullut kertomaan tähän maailmaan kuinka se kärsi. Se, mitä ei ole olemassa itsenäisesti, ei lasta haluamattomalle ole olemassakaan.Alkuperäinen kirjoittaja millijamolli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja millijamolli:Hiukan se on turha nyt parkua kun maito on jo maassa, mutta minusta on väärin ettei ota vastuuta asiasta.
Joskus on elämässä riskejä otettava, jos jotain haluaa. Abortti on täysin oikea ja vastuullinen ratkaisu, mikäli ei lasta halua.
Älä ole meillä abortoijille katkera, jos et omaa mukulaa pysty saamaan!
Minä en ajattele tässä kohtaa itseäni vaan sitä lasta joka tässä kärsii. Kyllä minä pärjään ilman lapsiakin jos luoja ei niitä minulle suo!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pitäisikö hyvä seksi pilata ajattelemalla ja murehtimalla koko toimituksen ajan raskauden pelkoa? Ei kai kukaan aikuinen ja järkevä ihminen suostu selibaattiin vuosiksi, mikäli ei lasta halua. Jos tietää tarkasti, ettei lasta halua, huolehtii ehkäisystä (joka tosin ei ole koskaan 100% luotettava sekään) ja jos sattuu raskautumaan, turvautuu aborttiin.Alkuperäinen kirjoittaja hattis:Alkuperäinen kirjoittaja Kaiutin:Alkuperäinen kirjoittaja gathe:Nainen on 24-vuotias, valmistunut aikoinaan hyvillä papereilla lukiosta, lahjakas ja päässyt juuri sisään yliopistoon opiskelemaan sitä alaa, jota on halunnutkin opiskella. Käyttänyt paljon aikaa sisäänpääsyyn ja valmistautumiseen, opiskelujen alku on unelmien täyttymys ja elämä näyttää taas hyvältä ja toiveikkaalta.
Sitten hän tulee raskaaksi pillereistä huolimatta, ei ole ajatellut koko lapsiasiaa eikä se tunnu ajankohtaiselta, päin vastoin. Ajatus vauvasta nyt tympäisee ja ahdistaa, ei tunnu ollenkaan hyvältä. Mies kuitenkin haluaisi pitää lapsen, mutta ymmärtää abortinkin.
Tietysti se on oikein, jos niin päättävät. tai jos eivät päätä, se ei ole oikein.
Koko ketju ja kysymyksenasettelu on aivan järjetön. Täysin riippumatta kuvailemastasi tilanteesta, abortinvastustajat kertovat abortin olevan väärin ja puolustajat puolustelevat sitä. Abortinvastustajat eivät keksi yhtäkään tilannetta, jolloin se olisi perusteltua. Joten miksi koko avaus?
Minä vastustan aborttia tässä tilanteessa. Mutta jos ei ole ollut yhdynnässä omasta tahdostaan, niin sitten se on mielestäni oikeutettua. Samoin, jos oma terveydentila niin vaatii
Abortti on henkilökohtainen valinta, joka ei todellakaan ole lapsettomilta pois.
Syntymättömällä lapsella ei ole mitään oikeuksia ja jo syntyneenkin vauvan halut ja tahtomiset järjestää vanhemmat. Ei kissa ja koirakaan pysty äänestämään ja valitsemaan ruokaansa jota syö.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tässä kun ei ole "sitä lasta, joka tässä kärsii". Ei ole kuin alkio, pieni rusinan kukoinen solurykelmä, joka ei ole koskaan abortin jälkeen tullut kertomaan tähän maailmaan kuinka se kärsi. Se, mitä ei ole olemassa itsenäisesti, ei lasta haluamattomalle ole olemassakaan.Alkuperäinen kirjoittaja millijamolli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja millijamolli:Hiukan se on turha nyt parkua kun maito on jo maassa, mutta minusta on väärin ettei ota vastuuta asiasta.
Joskus on elämässä riskejä otettava, jos jotain haluaa. Abortti on täysin oikea ja vastuullinen ratkaisu, mikäli ei lasta halua.
Älä ole meillä abortoijille katkera, jos et omaa mukulaa pysty saamaan!
Minä en ajattele tässä kohtaa itseäni vaan sitä lasta joka tässä kärsii. Kyllä minä pärjään ilman lapsiakin jos luoja ei niitä minulle suo!
Eli jos et pysty nousemaan barrikaadeille ja puhumaan niin et ole mitään?
Alkuperäinen kirjoittaja millijamolli:Ei kait seksiä aina harrastetakaan siksi että lapsia halutaan, mutta se on ihan tietoinen riski, että niin voi käydä jos sitä harrastaa. Jos ei halua lapsia missään tapauksessa, niinkuin ap, niin pitäköön housut jalassaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Alkuperäinen kirjoittaja millijamolli:Ei kait seksiä aina harrastetakaan siksi että lapsia halutaan, mutta se on ihan tietoinen riski, että niin voi käydä jos sitä harrastaa. Jos ei halua lapsia missään tapauksessa, niinkuin ap, niin pitäköön housut jalassaan.
Ei kai ulkona kävellä sen takia että jäädään auton alle, mutta se on ihan tietoinen riski että niin voi käydä jos sitä harrastaa. Jos ei halua jäädä auton alle missään tapauksessa kuten useimmat meistä, niin pysykööt sisällä asunnossa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tässä kun ei ole "sitä lasta, joka tässä kärsii". Ei ole kuin alkio, pieni rusinan kukoinen solurykelmä, joka ei ole koskaan abortin jälkeen tullut kertomaan tähän maailmaan kuinka se kärsi. Se, mitä ei ole olemassa itsenäisesti, ei lasta haluamattomalle ole olemassakaan.Alkuperäinen kirjoittaja millijamolli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja millijamolli:Hiukan se on turha nyt parkua kun maito on jo maassa, mutta minusta on väärin ettei ota vastuuta asiasta.
Joskus on elämässä riskejä otettava, jos jotain haluaa. Abortti on täysin oikea ja vastuullinen ratkaisu, mikäli ei lasta halua.
Älä ole meillä abortoijille katkera, jos et omaa mukulaa pysty saamaan!
Minä en ajattele tässä kohtaa itseäni vaan sitä lasta joka tässä kärsii. Kyllä minä pärjään ilman lapsiakin jos luoja ei niitä minulle suo!
Eli jos et pysty nousemaan barrikaadeille ja puhumaan niin et ole mitään?
Alkuperäinen kirjoittaja kalle:Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Alkuperäinen kirjoittaja millijamolli:Ei kait seksiä aina harrastetakaan siksi että lapsia halutaan, mutta se on ihan tietoinen riski, että niin voi käydä jos sitä harrastaa. Jos ei halua lapsia missään tapauksessa, niinkuin ap, niin pitäköön housut jalassaan.
Ei kai ulkona kävellä sen takia että jäädään auton alle, mutta se on ihan tietoinen riski että niin voi käydä jos sitä harrastaa. Jos ei halua jäädä auton alle missään tapauksessa kuten useimmat meistä, niin pysykööt sisällä asunnossa.
Tähän voi lisätä:
Ei kai kukaan matkusta lomalle siksi että lentokone tippuisi, mutta riski sekin on, pysykööt kotonaan, jos ei halua kuolla.
Alkuperäinen kirjoittaja väärin:Ei. Erona aborttiin on se, että tullessaan raskaaksi tahtomattaan, tilanteen voi korjata abortilla. Auton alle jäädessään, tai lento-onnettomuuteen joutuessaan ei ole mahdollisuutta itse vaikuttaa tilanteeseen. Ei voi verrata muutenkaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Syntymättömällä lapsella ei ole mitään oikeuksia ja jo syntyneenkin vauvan halut ja tahtomiset järjestää vanhemmat. Ei kissa ja koirakaan pysty äänestämään ja valitsemaan ruokaansa jota syö.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tässä kun ei ole "sitä lasta, joka tässä kärsii". Ei ole kuin alkio, pieni rusinan kukoinen solurykelmä, joka ei ole koskaan abortin jälkeen tullut kertomaan tähän maailmaan kuinka se kärsi. Se, mitä ei ole olemassa itsenäisesti, ei lasta haluamattomalle ole olemassakaan.Alkuperäinen kirjoittaja millijamolli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja millijamolli:Hiukan se on turha nyt parkua kun maito on jo maassa, mutta minusta on väärin ettei ota vastuuta asiasta.
Joskus on elämässä riskejä otettava, jos jotain haluaa. Abortti on täysin oikea ja vastuullinen ratkaisu, mikäli ei lasta halua.
Älä ole meillä abortoijille katkera, jos et omaa mukulaa pysty saamaan!
Minä en ajattele tässä kohtaa itseäni vaan sitä lasta joka tässä kärsii. Kyllä minä pärjään ilman lapsiakin jos luoja ei niitä minulle suo!
Eli jos et pysty nousemaan barrikaadeille ja puhumaan niin et ole mitään?
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Alkuperäinen kirjoittaja väärin:Ei. Erona aborttiin on se, että tullessaan raskaaksi tahtomattaan, tilanteen voi korjata abortilla. Auton alle jäädessään, tai lento-onnettomuuteen joutuessaan ei ole mahdollisuutta itse vaikuttaa tilanteeseen. Ei voi verrata muutenkaan.
Ei, väärin.
Esimerkin tarkoitus ei ole puhua mistään hoitotoimenpiteistä vaan abortinvastustajien väittämästä _vastuu_ kysymyksestä.
'Jos harrastat jotain niin sinun pitää kantaa vastuu siitä, tapahtui vahinko tai ei.'
Tuo on se väittämä mihin tämä minun esittämä esimerkki puuttuu.
Mitä tulee tuohon lihavoituun kohtaan, niin väittämäni pätee edelleen.
Onnettomuuteen joutuessa et itse voi vaikuttaa tilanteeseen.
Ei nainenkaan voi vaikuttaa tilanteeseen jos onnettomuus tapahtuu (raskaus)
Jos väitämme että voi vaikuttaa sillä tavoin että ei harrasta seksiä ollenkaan niin silloin palaamme takaisin esittämääni vertauskuvaan liikenneonnettomuudesta
Ps: Verrata voi aina
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Ja toki aina voi ennaltaehkäistä mahdollisia onnettomuuksia (raskaus, liikenneonnettomuus) olemalla selibaatissa ja pysymällä kotona, mutta eikös kotiinkin ole moni kuollut? On syöpää, sydänkohtausta, sähköiskuja, kaatumisia jne. Ei elämään voi elää, ottamatta riskejä. Tai voi, mutta mitä elämää se sitten enää on?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Alkuperäinen kirjoittaja väärin:Ei. Erona aborttiin on se, että tullessaan raskaaksi tahtomattaan, tilanteen voi korjata abortilla. Auton alle jäädessään, tai lento-onnettomuuteen joutuessaan ei ole mahdollisuutta itse vaikuttaa tilanteeseen. Ei voi verrata muutenkaan.
Ei, väärin.
Esimerkin tarkoitus ei ole puhua mistään hoitotoimenpiteistä vaan abortinvastustajien väittämästä _vastuu_ kysymyksestä.
'Jos harrastat jotain niin sinun pitää kantaa vastuu siitä, tapahtui vahinko tai ei.'
Tuo on se väittämä mihin tämä minun esittämä esimerkki puuttuu.
Mitä tulee tuohon lihavoituun kohtaan, niin väittämäni pätee edelleen.
Onnettomuuteen joutuessa et itse voi vaikuttaa tilanteeseen.
Ei nainenkaan voi vaikuttaa tilanteeseen jos onnettomuus tapahtuu (raskaus)
Jos väitämme että voi vaikuttaa sillä tavoin että ei harrasta seksiä ollenkaan niin silloin palaamme takaisin esittämääni vertauskuvaan liikenneonnettomuudesta
Ps: Verrata voi aina
Ja toki aina voi ennaltaehkäistä mahdollisia onnettomuuksia (raskaus, liikenneonnettomuus) olemalla selibaatissa ja pysymällä kotona, mutta eikös kotiinkin ole moni kuollut? On syöpää, sydänkohtausta, sähköiskuja, kaatumisia jne. Ei elämään voi elää, ottamatta riskejä. Tai voi, mutta mitä elämää se sitten enää on?
Alkuperäinen kirjoittaja varttitunti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Syntymättömällä lapsella ei ole mitään oikeuksia ja jo syntyneenkin vauvan halut ja tahtomiset järjestää vanhemmat. Ei kissa ja koirakaan pysty äänestämään ja valitsemaan ruokaansa jota syö.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tässä kun ei ole "sitä lasta, joka tässä kärsii". Ei ole kuin alkio, pieni rusinan kukoinen solurykelmä, joka ei ole koskaan abortin jälkeen tullut kertomaan tähän maailmaan kuinka se kärsi. Se, mitä ei ole olemassa itsenäisesti, ei lasta haluamattomalle ole olemassakaan.Alkuperäinen kirjoittaja millijamolli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja millijamolli:Hiukan se on turha nyt parkua kun maito on jo maassa, mutta minusta on väärin ettei ota vastuuta asiasta.
Joskus on elämässä riskejä otettava, jos jotain haluaa. Abortti on täysin oikea ja vastuullinen ratkaisu, mikäli ei lasta halua.
Älä ole meillä abortoijille katkera, jos et omaa mukulaa pysty saamaan!
Minä en ajattele tässä kohtaa itseäni vaan sitä lasta joka tässä kärsii. Kyllä minä pärjään ilman lapsiakin jos luoja ei niitä minulle suo!
Eli jos et pysty nousemaan barrikaadeille ja puhumaan niin et ole mitään?
Hui! Mikäs sulla on lapsia vastaan?
Alkuperäinen kirjoittaja niilinkissa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Alkuperäinen kirjoittaja väärin:Ei. Erona aborttiin on se, että tullessaan raskaaksi tahtomattaan, tilanteen voi korjata abortilla. Auton alle jäädessään, tai lento-onnettomuuteen joutuessaan ei ole mahdollisuutta itse vaikuttaa tilanteeseen. Ei voi verrata muutenkaan.
Ei, väärin.
Esimerkin tarkoitus ei ole puhua mistään hoitotoimenpiteistä vaan abortinvastustajien väittämästä _vastuu_ kysymyksestä.
'Jos harrastat jotain niin sinun pitää kantaa vastuu siitä, tapahtui vahinko tai ei.'
Tuo on se väittämä mihin tämä minun esittämä esimerkki puuttuu.
Mitä tulee tuohon lihavoituun kohtaan, niin väittämäni pätee edelleen.
Onnettomuuteen joutuessa et itse voi vaikuttaa tilanteeseen.
Ei nainenkaan voi vaikuttaa tilanteeseen jos onnettomuus tapahtuu (raskaus)
Jos väitämme että voi vaikuttaa sillä tavoin että ei harrasta seksiä ollenkaan niin silloin palaamme takaisin esittämääni vertauskuvaan liikenneonnettomuudesta
Ps: Verrata voi aina
Ja toki aina voi ennaltaehkäistä mahdollisia onnettomuuksia (raskaus, liikenneonnettomuus) olemalla selibaatissa ja pysymällä kotona, mutta eikös kotiinkin ole moni kuollut? On syöpää, sydänkohtausta, sähköiskuja, kaatumisia jne. Ei elämään voi elää, ottamatta riskejä. Tai voi, mutta mitä elämää se sitten enää on?
Mä ymmärränkin sen että oma elämä riskeerataan, siitä vaan, mutta tässä on kye toisen ihmisen elämästä!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja niilinkissa:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Alkuperäinen kirjoittaja väärin:Ei. Erona aborttiin on se, että tullessaan raskaaksi tahtomattaan, tilanteen voi korjata abortilla. Auton alle jäädessään, tai lento-onnettomuuteen joutuessaan ei ole mahdollisuutta itse vaikuttaa tilanteeseen. Ei voi verrata muutenkaan.
Ei, väärin.
Esimerkin tarkoitus ei ole puhua mistään hoitotoimenpiteistä vaan abortinvastustajien väittämästä _vastuu_ kysymyksestä.
'Jos harrastat jotain niin sinun pitää kantaa vastuu siitä, tapahtui vahinko tai ei.'
Tuo on se väittämä mihin tämä minun esittämä esimerkki puuttuu.
Mitä tulee tuohon lihavoituun kohtaan, niin väittämäni pätee edelleen.
Onnettomuuteen joutuessa et itse voi vaikuttaa tilanteeseen.
Ei nainenkaan voi vaikuttaa tilanteeseen jos onnettomuus tapahtuu (raskaus)
Jos väitämme että voi vaikuttaa sillä tavoin että ei harrasta seksiä ollenkaan niin silloin palaamme takaisin esittämääni vertauskuvaan liikenneonnettomuudesta
Ps: Verrata voi aina
Ja toki aina voi ennaltaehkäistä mahdollisia onnettomuuksia (raskaus, liikenneonnettomuus) olemalla selibaatissa ja pysymällä kotona, mutta eikös kotiinkin ole moni kuollut? On syöpää, sydänkohtausta, sähköiskuja, kaatumisia jne. Ei elämään voi elää, ottamatta riskejä. Tai voi, mutta mitä elämää se sitten enää on?
Mä ymmärränkin sen että oma elämä riskeerataan, siitä vaan, mutta tässä on kye toisen ihmisen elämästä!
Kenen toisen? Alkiolla ei ole (vielä) elämää. Tai ainakaan elämää kohdun ulkopuolella. Eli alkio ei ole (vielä) ihminen.
Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Jokin sinua kuitenkin arveluttaa kun täällä kyselet?
Abortti on niin iso asia että varmasti arveluttaa =)
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:Alkuperäinen kirjoittaja väärin:Ei. Erona aborttiin on se, että tullessaan raskaaksi tahtomattaan, tilanteen voi korjata abortilla. Auton alle jäädessään, tai lento-onnettomuuteen joutuessaan ei ole mahdollisuutta itse vaikuttaa tilanteeseen. Ei voi verrata muutenkaan.
Ei, väärin.
Esimerkin tarkoitus ei ole puhua mistään hoitotoimenpiteistä vaan abortinvastustajien väittämästä _vastuu_ kysymyksestä.
'Jos harrastat jotain niin sinun pitää kantaa vastuu siitä, tapahtui vahinko tai ei.'
Tuo on se väittämä mihin tämä minun esittämä esimerkki puuttuu.
Mitä tulee tuohon lihavoituun kohtaan, niin väittämäni pätee edelleen.
Onnettomuuteen joutuessa et itse voi vaikuttaa tilanteeseen.
Ei nainenkaan voi vaikuttaa tilanteeseen jos onnettomuus tapahtuu (raskaus)
Jos väitämme että voi vaikuttaa sillä tavoin että ei harrasta seksiä ollenkaan niin silloin palaamme takaisin esittämääni vertauskuvaan liikenneonnettomuudesta
Ps: Verrata voi aina