Onko aihetta lastensuojeluilmoitukseen???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huolestunut harmaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huolestunut harmaa

Vieras
Naapurirapun nuorehko äiti on raskaana. Juttelin hänen kanssaan tänään tuossa puistossa kun vein roskia. Hän oli ulkona kaksivuotiaansa kanssa.
Siinä minulle selvisi että heidän poikansa ei ole ollut vielä koskaan hoidossa missään.
Eli sehän tarkoittaa että he ovat miehensä(?) kanssa harrastaneet seksiä lapsen ollessa kotona!
Kävin heidän rapussaan tarkastamassa että myös miehen nimi lukee ovessa eli yhteiskunnan tuilla eivät kuitenkaan pääse pelaamaan!
Tämä kyseisnen nainen myös myi joulun jälkeen huutonetissä lahjaksi saamiaan uusia vaatteita. Olisiko verottaja kiinnostunut tästä??

Hoh hoijakkaa...Eikö ap ole itse harrastanut seksiä kun lapset olleet kotona....
Toisekseen eikös jokainen saa omiaan myydä missä tahtoo.
En mä käsitä tälläisiä aloituksia. :o :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja daami70:
Hoh hoijakkaa...Eikö ap ole itse harrastanut seksiä kun lapset olleet kotona....
Toisekseen eikäs jokainen saa omiaan myydä missä tahtoo.
En mä käsitä tälläisiä aloituksia. :o :headwall:

Mää ymmärsin. Tää oli sarkasmia. Liittyen viimeaikaisiin ihan tyhmiin juttuihin ja päivittelyihin täällä palstalla.

En kyllä tiedä mutta epäilisin että tämä äiti ei ole kuin peruskoulun käynyt. Lapsia pukataan siihen malliin. Taas kolme vuotta aikaa olla kotona! Haluaahan sitä varmaan lomaa epätyydyttävästä matalapalkka työstään.
Ja ulkoilevat tosiaan vain kerran päivässä.
Tiedän kyllä koska ikkunani on niin että nään esteettä koko pihan!
Itselläni on tosi huono selkä eli sen vuoksi olen sairauslomalla ollut jo pitkään.

Ilmeisesti vitsi, mutta jos totta, ja aiot tehdä ilmoituksen, niin voi tulla syyte perättömästä ilmiannosta. Googlaa perätön ilmianto, on tullut ihan vankeusrangaistuksiakin.

Mielestäni tällaisilla asioilla ei saisi pelleillä. Tehkää ilmoitus, jos huomaatte oikeasti jotain olevan vialla, tai hänen elämässään, on tärkeää, että avun saa ajoissa perille. Paras ilmoitus omalla nimellä ja esim. päiväkodin, koulun ja poliisin ilmoitukset ovat kaikkein luotettavampia, koska tekevät työn puolesta ilmoituksen.

Alkuperäinen kirjoittaja rötjyhujikol:
Ilmeisesti vitsi, mutta jos totta, ja aiot tehdä ilmoituksen, niin voi tulla syyte perättömästä ilmiannosta. Googlaa perätön ilmianto, on tullut ihan vankeusrangaistuksiakin.

Mielestäni tällaisilla asioilla ei saisi pelleillä. Tehkää ilmoitus, jos huomaatte oikeasti jotain olevan vialla, tai hänen elämässään, on tärkeää, että avun saa ajoissa perille. Paras ilmoitus omalla nimellä ja esim. päiväkodin, koulun ja poliisin ilmoitukset ovat kaikkein luotettavampia, koska tekevät työn puolesta ilmoituksen.

Ja työni puolesta tunnen lakia(eritoten rikos- ja ls-lakia)

Eli jätetään tällaiset vitsit pois, eikö niin?

Ja työni puolesta tunnen lakia(eritoten rikos- ja ls-lakia)

Eli jätetään tällaiset vitsit pois, eikö niin?

Tosikon elämä on kivaa, eikös ;)

Yhteistyössä