onko aina pakko valittaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nibbler
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nibbler

Aktiivinen jäsen
21.03.2007
17 292
1
36
mitä?

miks musta tuntuu että ei voi kenenkään purkauskia tai muuta lukea kun aina joku valittamassa. ei voi olla päivääkään selaamassa täällä ilman niitä kolmea alotusta siitä miten tää uudistus on perseestä, ja miten entinen oli paljon parempi vaikka yhtä lailla siitäkin valitettiin aikoinaan.

onko tosiaan niin että ihmiset ei vaan osaa ottaa asioita niinku ne on...?
yks sanoo "mun mies on väkivaltanen"
toinen huutaa "v.ttu sä oot kans idootti miks sä täällä sen kerrot?"

yks sanoo "mä en tykkää kuvista"
toinen huutaa "modejen vika"

miten niin modejen vika? jos sun silmien eteen hyppää kuva josta et tykkää niin kato pois! internet asetuksissa voi laittaa eston joka ei näytä kuvia ellet oo niitä erikseen avannu.

eikö koskaan voi olla tyytyväinen?

onkohan ihmisillä sit vaan semmonen filtteri ettei voida ajatella automaattisesti kaikkee mikä on hyvää ja kiitksen insaitsevaa, vaan pitää heti huomata ne kaikki huonotki asiat...

Mulla henkilökohtaisesti syynä palstalla ruikuttamiseen on se, että "oikeessa elämässä" ylpeys ei anna periksi valittaa, vaikka aihetta olisikin. Tänne on kaikki helppo anonyyminä purkaa.

Mun mielestä valittaminen on ok. Paitsi sitten, jos ei tee valituksenaiheille mitään, vaan valittaa loputtomiin samasta asiasta. Sellaista ei vielä ole tällä palstalla tullut vastaan, tai voihan se johtua mun huonosta muististani.

Yhteistyössä