Onko äitejä/odottajia Kemistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja NeiLikka79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen kahden lapsen äiti (tyttö 98 ja poika 2000) Oulusta.Olemme muuttamassa Kemiin parin viikon kuluessa.Ei ole ketään tuttuja siellä.Olisi kiva tutustua :) Toivottavasti myös minulla olisi pian raskausviikkoja :)

asustellaan ainkin toistaiseksi tässä peurasaaressa, elikkäs keskustan eteläpuolella. isompaa taloa tosin haeskeltu jo pitempään, joten muuttoa odotellessa.

No ehkä päästään tutustuun paremminkin tässä.... :) Joka tapauksessa meillä muutto ens vko:n lopulla.Tyttö aloittaa eskarin siellä kuun alusta.Kerkeää tutustua tuleviin koulukavereihin.Ikäviä nää muutot lasten kannalta :( Kaverit jää.......

täällä ollaan!! =)
elikäs olen asunut ihan koko pienen ikäni (23v) kemissä,rytikarissa asustelen kahdestaan pikkuneidin (1.5kk :heart: ) kanssa.
ystävät ovat aina tervetulleita :hug:
voipi olla että täällä onkin tuttuja jopa,kun ei noista nimimerkeistä aina tiedä..
ladyluck1981@luukku.com

Anu ja Mirka-Maria

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.04.2005 klo 22:28 pian kemiläinen kirjoitti:
No ehkä päästään tutustuun paremminkin tässä.... :) Joka tapauksessa meillä muutto ens vko:n lopulla.Tyttö aloittaa eskarin siellä kuun alusta.Kerkeää tutustua tuleviin koulukavereihin.Ikäviä nää muutot lasten kannalta :( Kaverit jää.......

Juu olisi kiva tutustua. =) Toki on lasten kannalt ikävää muuttaa, hieman varmasti jännittääkin. Mutta kyllä niitä kavereita varmasti helposti löytyy.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2005 klo 00:09 Anu81 kirjoitti:
täällä ollaan!! =)
elikäs olen asunut ihan koko pienen ikäni (23v) kemissä,rytikarissa asustelen kahdestaan pikkuneidin (1.5kk :heart: ) kanssa.
voipi olla että täällä onkin tuttuja jopa,kun ei noista nimimerkeistä aina tiedä..
ladyluck1981@luukku.com

Anu ja Mirka-Maria

Morjens!

Hmmm. rupesin heti miettimään tunnetaanko mahdollisesti... Me ollaan ukon kans asustelutu hepolassa n. 8-9 v. sitten. v.2000 muutettiin peurasaareen.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.04.2005 klo 00:09 Anu81 kirjoitti:
täällä ollaan!! =)
ladyluck1981@luukku.com

Anu ja Mirka-Maria
mepäs taidetaankin tuntea :wave: =) sanooko nimimerkki mitään?? :whistle:

hei!
yritin tuossa miettiä että tiedänkö ketään kuvauksesi sopivaa..laittele vaikka sähköpostia jos tahdot!?sitähän vois vaikka tavata jos sattuu että tuttuja ollaan =)

Uusimmat

Yhteistyössä