T
Tuntuu pahalta
Vieras
Kun olin itse juuti tullut murrosikään niin äitini häpäisi minut omasta mielestäni täysin...hän kiinnitti saunassa ollessani huomion rintoihini jotka olivat juuri alkaneet kehittyä,koitin peitellä niitä jolloin äitini käski minun seisoa suorassa että hän näkisi onko ryhtini kumara...hän tarkkaili minua jas anaoi että ompahan tissisi alkaneet kasvaa...minusta tuo tilanne oli niin nolostuttava etten halunnut enää saun aan hänen kanssaan...tästä vähän myöhemmin heräsin yöllä kun äitini oli nostanut paitaani ylös ja katsoi rintojani...olin hämmentynyt tilanteesta ja äitini sanoi olleensa laittamassa peittoani paremmin.Onko tuo mielestänne kieroutuneen ihmisen toimintaa?Oma tyttäreni on nyt 12vuotias enkä koskaan voisi tehdä sellaista tai olla kiinnostunut siitä miten tyttäreni murrosikä näkyy rinnoissa.Äitini sanoi minulle eilen puhelimessa pari kaljaa juoneena että taitaa tytölläsikin olla murrosikä alkanut kun tissit näyttäisi jo kasvaneen...minusta tuntuu tosi pahalta ja oudolta,mielestäni tuollaiset kommentit ja asiat eivät ole normaalin ihmisen sanomia!?On herännyt todella suuri huoli onko äitini pedofiili tai jotenkin sairas mieleltään,uskallanko jättää tytärtäni hänen kanssaan kahden?