Onko äitiyspakkaukselle kysyntää?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Mietin vain ottaako äitiyspakkauksen ja laittaisi sen vaikka huutonettiin, saako siitä yhtään voittoa? Jos laittaisi esim. lähtöhinnaksi 140-150 euroa, ja katsoo sitten, meneekö kaupaksi. Joku siitä saisi kuitenkin edullisesti paketin, jos sen tahtoo ja muutenhan siitä joutuu maksamaan parisataa, vai peräti kolme?
Rahakin olisi ok, itsellä on jo vaatetta ja muuta, mutta jos nyt kympinkin voittoa saisi (rahana 140 eur) vaivanpalkkana postiin viemisestä ja sen sieltä hakemisesta niin kyllähän sitä voisi jollekin sellaisen paketin hankkia.

Mutta onko nykyään kysyntää, silloin tällöin lukee jonkun tarvitsevan avaamatonta pakettia esim. ulkomaille?

Anteeksi epäselvä sepustus. Joskus aikaa sitten kuulin että tuttu ulkomailla olisi kovasti kaivannut suomalaista äitiyspakkausta. Mutta ei saanut. (Joku voi haluta vaikka toisen omansa lisäksi).
Ja välillä olen nähnyt ilmoituksia, että halutaan ostaa äp.

Minä saisin toki äitiyspakkauksen sijaan 140 euroa, mutta JOS PAKKAUKSELLE ON KYSYNTÄÄ, pitäisikö kuitenkin ottaa se itselle myyntiä varten. Se on kuitenkin aika iso/työläs haettava, joten siksi olisi mielestäni kohtuullista saada siitä ainakin 10 euroa "vaivanpalkkaa". Mutta en viitsisi ottaa pakkausta, ellei sille ole kysyntääkään. Ja ilmeisesti ei nykyään niin kamalasti olekaan... Ja saahan sen sillä 200-300 eurolla kelasta ostaakin, jos joku niin kamalasti sellaista haluaa....

Alkuperäinen kirjoittaja Dina:
Mä en ainakaan periaatteesta maksaisi voittoa, mun mielestä sen pyytäminen on moraalitonta. Eli tasan sen 140 maksaisin plus pk:t.

Joku sentään tajusi :)
Kiitos mielipiteestä. Tällaista juuri kaipasin. Ei kuitenkaan viitsi turhaan ottaa pakkausta kun rahan saa kätevästi tilille, siksi yritän tätä vähän kartoittaakin. Ei pakkaus toki hukkaan itsellä menisi, mutta kyllä sitä vaatetta on ennestään silti riittävästi, niin ennemmin sitten rahana vaikka pakkaus olisi suhteessa arvokkaampi.

Yhteistyössä