Onko aivan hullu kuvitelma, että laihtuis toukokuun loppuun mennessä 7 kg??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja en osaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lilli:
Auttaako juokseminen tosiaan kiinteytymiseen? Kun mä tykkäisin juosta tai kävellä, mutta oon ajatellu, että kiinteytymiseen tarvitaan sitä jumppaa..

Mä jo vastasin aiemmin tähän ketjuun.Eli minä olen puolen tunnin kävelylenkeillä saanu itteni kevyemmäksi.Tosin alkuun lenkkeilin about.50min
3krt/vko.Lisänä yhden jalan kyykky,ja vatsoja jonkin verran,ei muuta.
Niin joo ja sit sellasella lattiarulla hommelilla jolla vahvistetaan selkää,hartioita,käsiä ja vatsaa (slider slaider muistaakseni).

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mä en juurikaan harrasta liikuntaa :/ Joka päivä teen 200 vatsalihasliikettä ja ne onki hyväs kunnossa, mutta muuten kunto on p.a.s.k.a. :( Ei oo aikaa liikkumiseen, neljä lasta...tai no liikutaan me puistoon joka päivä, noin 400 m suuntaansa...

eikä mul oo aikaa syömiseenkaan nykyisin, ja se on hyvä :)

No ei ole hyvä. Ei syömättömyydellä laihdu. Musta on käsittämätöntä että vielä nykyaikana joku luulee niin.

Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Mulla sama pituus ja jätin herkut pois niin paino tippui 64->57, aikaa meni nelisen kuukautta...

Liikuntaa en juurikaan harrastanut ja söin hyvin eli nälkäkuurilla jos laihdutat niin paino tulee nopeasti takaisin. Terveellisiä ruokia, kasviksia, salaatteja jne. saat syödä paljon eikä tarvitse olla nälässä. Mulla jo puoli vuotta pysynyt paino samassa laihdutuksen jälkeen..

Alkuperäinen kirjoittaja Lilli:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Minä onnistuin laihduttamaan :)
Saman pituinen olen eli 168cm.Lähtöpaino oli 72kg.Tammikuussa aloitin laihiksen ja kesällä painoin 65kg.Pikkuhiljaa hiisasin painon sinne 60kg,nyt olen 63kg.
Vaatekokoni on pienempi nyt kuin 65kg painaessani vaikka vain 2kg ero.
Niin paljon olen saanu itteäni kiintetettyä =)
Urakka oli kova,sen sanon.Itsekuria vaati paaaaljon.Mutta ku alkuun pääsi ni sokerihimot ym.hiipuivat.Tsemppiä =)

Mitä liikuntaa sä harrastit, että kiinteydyit?

Vastasin näköjään jo sun kysymykseen :)

Yhteistyössä