Onko ajeltu mies mikään ihana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Villainen 26v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Villainen 26v

Vieras
Pari viikkoa sitten kohtasin fiksun oloisen ja hyvin käyttäytyvän miehen. Oli semmoinen tavanomainen ilta baarissa jossa ei kovin nuoret ensikännejään ottaneet. Oli jo hieman kokeneempaa väkeä liikkeellä, ehkä jotain 25:sta ylöspäin.

No niin, siis kohtasin miehen ja viihdyin hänen kanssaan koko ajan minkä kyseisessä baarissa olin. Sovin uudesta tapaamisesta viikon kuluttua ( se oli viikko sitten ), ja asiat menivät niin, että kuljetin hänet kotiini ja ajauduimme sänkyyn. Siinä sitten huomasin, että kaveri oli hyvin hygieniansa hoitanut ja ajellut kaikki karvat vehkeestään ja sen ympäristöstä pois. Minua hieman ärsytti kosketella sileää elintä ja karvatonta kivespussia. Ehkä hieman itseäni hävetti, sillä minä en koskaan ole itseäni karvattomaksi ajellut. Mitä nyt siistinyt ja lyhennellyt. Ei ollut minun makuuni koko nivusseutu. Ihan kuin olisi poikasen kanssa leikkinyt. Mies ei huomautellut minun karvoituksesta mitään. Siis korrekti mies.

Tänään olisi taas tarkoitus tavata hänet, mutta jotenkin jokin pistää vastaan. Taitava kaveri kylläkin, mutta se siloisuus vasten minun jotain aivan muuta ei oikein saa minun kannatusta.

Arvatenkaan tuo mies ei käy uimahallissa. Siellä karvattomia kuulemma suihkuhuoneessa epäillään välittömästi homoiksi ja/tai pedofiileiksi ja heidät hakataan.

Kyllä mä tykkään että mies on siistinyt vehkeensä, karvat on sheivattu kullin juuresta ja kivespusseista.
Miellyttävämpää ottaa suihinkin kun ei joudu karvoja suuhun :)

Karvatonta miestä mulle kiitos nam :P Navasta kalun juureen voi olla sellainen kapea kutsuva rantu. Muut karva, esim. rintakarvat pitää sheivata pois. Pallikarvat on kyllä pahin turn off!

Joko karvaton, tai sitten edes siistitty, ettei ole semmonen pitkä puska karvoja, jota saa kokoajan sylkeä suusta ulos :kieh:

Ainoat karvat mitä minä miehellä siedän on hiukset (mahdollisimman pitkät kiitos) ja muut naamakarvat, toki ne sitten kans kohtuullisuuden rajoissa.

1056429_f520.jpg

No, minulle käy ihan kumpi vain. Mutta kyllä mies saa spesial-hoitoa enemmän kun ei ole karvoja :P Ja minusta niitä sileitä vehkeitä on kyllä hauska kosketella.
Mutta ei tuo mies hirmu usein noita karvoja ajele ehkä 3-4 kertaa vuodessa. Melkein yhtä usein kuin minäkin.

Olen minä kerran kaiken putsannut, mutta sain siitä ihan tarpeeksi kuulla. Sen aikainen naisystäväni suu kyllä antoi korvamakeaa ihan nokko. Hän on nykyään vaimoni. Ollut jo monen vuodet. Ollaanhan me yhdessä silloin tällöin saksittu toisiltamme pisinpiä haituvia ja muutenkin tasattu, mutta sileitä ei olla oltu. On se rumaa kun aikuinen mies on karvaton. En ole missään miespuolisen karvattomia munia nähnyt. Taitavat ne vähätkin hävetä.

Olen minä kerran kaiken putsannut, mutta sain siitä ihan tarpeeksi kuulla. Sen aikainen naisystäväni suu kyllä antoi korvamakeaa ihan nokko. Hän on nykyään vaimoni. Ollut jo monen vuodet. Ollaanhan me yhdessä silloin tällöin saksittu toisiltamme pisinpiä haituvia ja muutenkin tasattu, mutta sileitä ei olla oltu. On se rumaa kun aikuinen mies on karvaton. En ole missään miespuolisen karvattomia munia nähnyt. Taitavat ne vähätkin hävetä.

valitettavasti on aika yleistä nykyään :(

Yyh, en lukenut loppuun asti, kun alkoi tulla vähän turhan tarkkoja yksityiskohtia :D mutta otsikkoon vastatakseni: pahasti ällöttää, että myös miehet ovat ruvenneet muokkaamaan ulkonäköään noin luonnottomasti miellyttääkseen naisia. Tai toisin sanoen saadakseen seksiä. Ja se on vielä ällöttävämpää. Ällöttää, että miehet on tehneet itsestään noin halpoja. Kyllä karvat ja läski, oikea liha, kuuluu mieheen.

Alkuperäinen kirjoittaja rássi;30003441:
Yyh, en lukenut loppuun asti, kun alkoi tulla vähän turhan tarkkoja yksityiskohtia :D mutta otsikkoon vastatakseni: pahasti ällöttää, että myös miehet ovat ruvenneet muokkaamaan ulkonäköään noin luonnottomasti miellyttääkseen naisia. Tai toisin sanoen saadakseen seksiä. Ja se on vielä ällöttävämpää. Ällöttää, että miehet on tehneet itsestään noin halpoja. Kyllä karvat ja läski, oikea liha, kuuluu mieheen.

:confused: Entä jos on laiha, hintelä, riisikeppi mies?

Yhteistyössä