Onko alkoholittomat siiderit ihan kauheita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pliis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En muista mitä merkkiä join just eräässä ruokaravintolassa kun teki niin mieli sidukkaa mutta maha-asukin takia täyty ottaa alkoholitonta..ja oli pirun hyvää! En ois erottanu oliko alkoholitonta vai ei jos en ois tilatessa tienny :) Lähti ennakkoluulot alkoholittomista!!

eli oonko ainut kuka ei tykkää yhtään noista alkoholittomista :o mun mielestä ne ei oo lähellekkää samaa makua nähnykkää ja mun mielestä maistuu ihan ku ois miljuunalla makeutusaineella maustettu

Mä juon ainoastaan alkoholittomia siidereitä ja se Lidlistä saatava Spring Apple- omenasiideri (kotimaisen valmistajan, en muista kenen) on ihan parasta. Myydään 1,5l pulloissa mut mulla ei ole kertaakaan ollut ongelmia sen juomisessa ennen väljähtymistä! :)

Ne on ihan kauheita. Sokerilitkua. Diabeetikko kun olen. Raskausaikana join jotain, mutta parasta oli lonkero alkoholiton. Sitä saa s-marketista. Myös alkoholittomat oluet ovat ok.
Join niitä Lontoossa viikon verran lämpiminä. En kyllä koske enää.Tuli kiintiö täyteen.

Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
eli oonko ainut kuka ei tykkää yhtään noista alkoholittomista :o mun mielestä ne ei oo lähellekkää samaa makua nähnykkää ja mun mielestä maistuu ihan ku ois miljuunalla makeutusaineella maustettu

No mun mielestä suurin osa myydyimmistä alkoholillisistakin siidereistä maistuu muuten sellaisille, että ne ei ole siideriä nähnytkään, jotain terästettyä päärynälimua tms.

Mun makuun taas niillä ei oo maussa muuta eroa kuin se että alkoholillisesta siideristä maistaa sen että on alkoholia, että jospa oot sen verran "deeku" ettei holittomat käy....

Mun mielestä ne on ihan kamalia! Raskausaikana maistoin paria, ja juomatta jäi. Ihan kuin jotain esanssilimpparia, yäk. Tätä tokaa muksua ootellessa oon suosiolla kiskonu ihan vissyä vaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja näin:

Mun makuun taas niillä ei oo maussa muuta eroa kuin se että alkoholillisesta siideristä maistaa sen että on alkoholia, että jospa oot sen verran "deeku" ettei holittomat käy....

Just. Meepä väittään esim. jollekin viiniasiantuntijalle, että alkoholiton viini on ihan yhtä hyvää kuin normaali, ja kato mitä se sanoo :D

Yhteistyössä