Onko alkoholittomat siiderit ihan kauheita?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pliis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
eli oonko ainut kuka ei tykkää yhtään noista alkoholittomista :o mun mielestä ne ei oo lähellekkää samaa makua nähnykkää ja mun mielestä maistuu ihan ku ois miljuunalla makeutusaineella maustettu

Mun makuun taas niillä ei oo maussa muuta eroa kuin se että alkoholillisesta siideristä maistaa sen että on alkoholia, että jospa oot sen verran "deeku" ettei holittomat käy....

Just. Meepä väittään esim. jollekin viiniasiantuntijalle, että alkoholiton viini on ihan yhtä hyvää kuin normaali, ja kato mitä se sanoo :D

No sori, en tajunnut wiivi84n olevan siideriasiantuntija..

Mä juon ainoastaan alkoholittomia siidereitä ja se Lidlistä saatava Spring Apple- omenasiideri (kotimaisen valmistajan, en muista kenen) on ihan parasta. Myydään 1,5l pulloissa mut mulla ei ole kertaakaan ollut ongelmia sen juomisessa ennen väljähtymistä! :)

Meinaatko limusiidereitä kun puhut isoista pulloista. Ne ei oo alkoholittomia.

Alkuperäinen kirjoittaja viiru:
Ne on ihan kauheita. Sokerilitkua. Diabeetikko kun olen. Raskausaikana join jotain, mutta parasta oli lonkero alkoholiton. Sitä saa s-marketista. Myös alkoholittomat oluet ovat ok.
Join niitä Lontoossa viikon verran lämpiminä. En kyllä koske enää.Tuli kiintiö täyteen.

Kopparbergin päärynä light on hyvää ja sokeritonta-

Ainut holiton siideri, mitä mä suostun juomaan, on stowford press. Alkosta oon sitä ostanu, mut joku joskus väitti, että löytyy isoimmista kaupoistakin. Se on muuten ainut alkoholiton siideri, mikä ei oo niin julmetun makea.

*muoks* Stowford pressissä on muuten 0,5% alkoholia eli ei ihan täysin alkoholiton.

Meidän Prismassa OLI Rekorderligin mansikka-lime sidukkaa alkoholittomana. Missä ap vaikutat?

Mä oon koukussa tuohon mansikka-limeen. Siis ALKOHOLILLISEEN! Kerran satuin vahingossa nappaamaan hyllystä ALKOHOLITTOMAN ja luoja se oli pahaa, ei maistunut ollenkaan samalle mitä se alkoholisiideri.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Meidän Prismassa OLI Rekorderligin mansikka-lime sidukkaa alkoholittomana. Missä ap vaikutat?

Mä oon koukussa tuohon mansikka-limeen. Siis ALKOHOLILLISEEN! Kerran satuin vahingossa nappaamaan hyllystä ALKOHOLITTOMAN ja luoja se oli pahaa, ei maistunut ollenkaan samalle mitä se alkoholisiideri.

Joo, minä myös (siihen alkoholilliseen). Minullakin kävi vahinko kerran ja otin sen alkoholittoman (kuka idiootti oli laittanut sen samaan hyllyyn alkoholillisten kanssa) ja se oli todella kamalaa.

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
eli oonko ainut kuka ei tykkää yhtään noista alkoholittomista :o mun mielestä ne ei oo lähellekkää samaa makua nähnykkää ja mun mielestä maistuu ihan ku ois miljuunalla makeutusaineella maustettu

Mun makuun taas niillä ei oo maussa muuta eroa kuin se että alkoholillisesta siideristä maistaa sen että on alkoholia, että jospa oot sen verran "deeku" ettei holittomat käy....

Eli nyt mä oon heti deeku kun en tykkää holittomista ollenkaa :laugh: :laugh: hyvät on perustelut..
jos yhtä siideriä ei lasketa mukaan niin edellisen kerran join 2 vuotta sitten ja silloinkaan en juonut niin että oisin ollu humalassa

Yhteistyössä