O
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En ole, mutta tiedän parikin tuon nimistä. Tosin toisella on voinut sukunimi muuttua.Alkuperäinen kirjoittaja Varma tieto:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Eihän tuo oo viä ees paha... mä nään töissä niin hulvattomia nimiä aina välillä, että ei voi muutaku vaa nauraa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Eri mieltä:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Eihän tuo oo viä ees paha... mä nään töissä niin hulvattomia nimiä aina välillä, että ei voi muutaku vaa nauraa![]()
No kyllä toi on ihan tarpeeks paha, suoraan sanoen en pahempaa edes keksis tähän hätään.
Alkuperäinen kirjoittaja Oho:Tollasella nimellä saa varmaan paljon pilapuheluita.. Kun jo joku Hirvikalliokin saa ihan kiusaks asti:|
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja Eri mieltä:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Eihän tuo oo viä ees paha... mä nään töissä niin hulvattomia nimiä aina välillä, että ei voi muutaku vaa nauraa![]()
No kyllä toi on ihan tarpeeks paha, suoraan sanoen en pahempaa edes keksis tähän hätään.
mä tietäsin monta, mut ymmärrettävistä syistä mie en niitä täällä huutele =)
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja Oho:Tollasella nimellä saa varmaan paljon pilapuheluita.. Kun jo joku Hirvikalliokin saa ihan kiusaks asti:|
Miks Hirvikallio sais pilapuheluja?
Alkuperäinen kirjoittaja häh:Alkuperäinen kirjoittaja Oho:Tollasella nimellä saa varmaan paljon pilapuheluita.. Kun jo joku Hirvikalliokin saa ihan kiusaks asti:|
Miks Hirvikallio sais pilapuheluja?