T
tunnen
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja JASSU:Olen Jasmin Saukko ja minun kummi on Anu Saukko se ei itse tajuu et se tarkotaa jotain aivan muuta...![]()
Olenkin miettinyt että onko hän ikinä itse tullut miettineeksi nimeään...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja JASSU:Olen Jasmin Saukko ja minun kummi on Anu Saukko se ei itse tajuu et se tarkotaa jotain aivan muuta...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja miä:Entäs sitten Olli Kuhta. Oli joskus leipuriliiton puheenjohtaja.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja tiedän:Ainakin Sini Tiaisen ja Heli Kopterin, ja sittenhän oli se juttu
kun oli poikaa toivoneet mutta tuli tyttö niin nimeksi annettiin
Unelma Sirpa Leena![]()
Tästä olikin vasta juttua lehdessä.. Tuota Unelma Sirpa Leenaa oli ehdotettu lapselle nimeksi, mutta sitä ei oltu hyväksytty, joten tuo tieto ei pidä paikkaansa..
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja mikäihme:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja miä:Entäs sitten Olli Kuhta. Oli joskus leipuriliiton puheenjohtaja.
Tai Olli Kujanen![]()
Mä en tajunnu
Selittäkää!
Kulli Ojanen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mikäihme:Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Alkuperäinen kirjoittaja miä:Entäs sitten Olli Kuhta. Oli joskus leipuriliiton puheenjohtaja.
Tai Olli Kujanen![]()
Mä en tajunnu
Selittäkää!
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:Tai jos sukunimi on Käki...
- onko toivo käellä?
-on on..
![]()
XDDOlen Jasmin Saukko ja minun kummi on Anu Saukko se ei itse tajuu et se tarkotaa jotain aivan muuta...![]()
On oikeasti olemassa. Otti miehensä Saukko sukunimen, ku menivät naimisiin. Oon tavannu ko. henkilön monesti. Asuu perheineen Pohjois-Pohjanmaalla.
Tunnen Pentti Hirvosen
Tai sitten tämä keskustelu..
"Toivo Karhu"
"mrr"
"anteeks?"
"mrrr"
"anteeks, mutta en saa selvää"
"mikä karhu muka, ku ei ees puhetta ymmärrä"
Sit luuri kii ja kauhia kikatus. mä oon tainnu olla aika kauhukakara..![]()