Onko epäsopivaa vai kohteliasta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja helmi79
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

helmi79

Aktiivinen jäsen
28.10.2005
3 702
0
36
Olla viemättä 80-vuotiaalle (juhlat on tänään) lahjaa, kun on ehdottomasti kieltänyt ettei halua mitään, suuttuu jos joku tuo jotain.

Kukkia aion kumminkin hakea, muutaman ruusun, vaikka sain jo kuulla että synttärisankari heittää ne meneen :/ (miehen sukua)

Viedään kumminkin kun musta huippuajattelematonta mennä juhliin ilman mitään, toki poika askarteli kortin. Ja se on hieno.

Mitä mieltä?

Ei ole mielestäni epäsopivaa. Jos Juhlija asuu esim vanhainkodissa, joku lahjakortti esim kampajalle tai jalkahoitajalle vois olla tarpeen, mut toisalta jos on rahaa itse ne kustantaa. Tuon ikäiset ei taida niin enää olla sen materiaalin perään.

tuossa iässä ei ne lahjat ole varmaankaan enää pääasia juhliessa vaan ihmiset ympärillä, menkää itse sinne ja antakaa lapsen tekemä kortti. se lämmittää varmasti enemmän kuin joku ostettu krääsä joka jää nurkkiin pyörimään

Alkuperäinen kirjoittaja munsta:
mun mielestä kukat ja kortti riittää. mitä tuonikäiselle edes osaisi ostaa :| ??

Niin. Omalle mummolleni vietiin uusi, sellainen muotoiltu tyyny ja uudetpetivaatteet. Jalkarasvaa, pyyhkeen ym .käytännöntavaraa on kiva viedä tuon ikäiselle ,kun HE ITSE juuri aattelevat etteivät tarvitse enää mitään.

Mä en kyllä veisi niitä kukkiakaan, jos on kerran jo sanonut heittävänsä ne mäkeen. Kortin kyllä veisin ja luulisi että se kuitenkin synttärisankarille kelpaisi. Jos senkin heittää mäkeen, niin se on sitten kyllä jo hänen puoleltaan aika epäkohteliasta!

En mäkää veis niitä kukkia. En tämänkään ikäsenä voi sietää kun aina raahataan niitä kukkia mukana. Roskiin munki tekis mieli suoraan ne heittää. Pelkkä kortti riittäs mun mielestä.