onko ex ukkoni mustasukkainen vai narsismi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja liisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

liisa

Vieras
Kun hän nykyään tuntuu vahtivan minua kaupungilla jos minulla on jokin mies puolinen tuttu auton kyydissä niin tämä entinen ukko näkee sen niin hän kyttää minua ja sitten kun olen tuon minun kaverin jättänyt kyydistä niin tämä entinen ukko alkaa ajeleen mun auton takapuskurissa kun hän on uksin ja minä olen yksin ja yrittää sitten vielä ajaa mun auton päälle ja väistää sitten??
Kannattaako mun tehä rikos ilmoitus hänestä?
Rakastan häntä vieläkin ja hän tietää sen,mutta hänestä en tiedä rakastaako hän minua kun hän ei ikinä puhu tunteista,mitä teen hänen kanssaan???

Alkuperäinen kirjoittaja Pianza:
Tuo kuulostais sairaalloiselta omistamisenhalulta,kykenemättömyydeltä päästää irti.Kysy mitä hän oikein luulee saavuttavansa tuolla käytöksellä?Minkä takia erositte?

Erosime sen takia koska hän yritti koko ajan määräillä mun tekemisiä ja menemisiä kun en totellut häntä hän antoi rangaistuksia esim.poistumiskieltoa alueelta.Nykyään hän uhkailee mua poliisilla jos huudan hänelle kerran hän soittikin minulle poliisit koska en häntä totellut ja huusin riidan päätteeksi hänelle.

Miksi hän on tuommoinen minua kohtaan?Olen monesti kysynyt häneltä mitä hän meinaa mutta hän ei vastaa minulle mitään.Hän on jotenki kietonut mut pikkusormen ympärille koska olen häntä viime aikoina totellut eli en ole vuoteen seurustellut muiden kanssa hänen jälkeensä,en ota enään ketään miespuolisia minun auton kyytiini koska tämä entinen ukkoni hermostuu heti ja uhkailee minua.Hän jätti mun käden hänen oven väliin ja töni minua hänen rappukäytävässä koska en häntä totellut.

Meidän riidat on mennyt koko ajan sairaammaksi eli jos en häntä tottele niin hän suuttuu minulle ja huudetaan toisillemme ja välillä taas ollaan ihan sovussa&lähennellään toisiamme.
Rakastan häntä mutta en vaan tykkää siitä kun aina pitää tehä niinkuin hän sanoo.
Hän on minulle monesti sanonut että:hän voi minua uhkailla esim.töniä ja muuta mitä hän ei suostunut paljastaan minulle hän sanoi vain että:sen näet sitten.
Hän omistaa aseen hänen kaverinsa kanssa puoliksi,jotenki pelkään häntä että hän kyllä vielä tekee minulle jotain kun hän on minua niin monesti uhkaillut.

no en narsismista puhuis
http://www.narsistienuhrientuki.info/index.php?alasivu=180&valikko=2

mutta hullu on.
Ollut ihan samanlainen ukko ja kävi kiinni kun vaani koti nurkilla. Olin iltavuorosta menos kotiin. Oli puhelin kädes ja sanoi että menee 112 kun kuristi mua. Se oli sitte mun pelastus.

Aina oven takana riehumas. ruuvas kahvoja irti jne.

Alkuperäinen kirjoittaja hullu:
no en narsismista puhuis
http://www.narsistienuhrientuki.info/index.php?alasivu=180&valikko=2

mutta hullu on.
Ollut ihan samanlainen ukko ja kävi kiinni kun vaani koti nurkilla. Olin iltavuorosta menos kotiin. Oli puhelin kädes ja sanoi että menee 112 kun kuristi mua. Se oli sitte mun pelastus.

Aina oven takana riehumas. ruuvas kahvoja irti jne.

Miten pääsit hänestä sitten eroon että hän lopetti tuon sinun jahtaamisen?
Oliko sullakin yhtä omistushaluinen ja mustasukkainen mies kuin mulla?

Alkuperäinen kirjoittaja liisa:
mitä tekis hänen kanssaan seurustella vai ei??

NO EI!!! Tuollainen käytös vain pahenee seurustelun ja suhteen edetessä. Eikä tuollainen käytös muutu hoitamallakaan, liian syvältä kumpuaa, puhun kokemuksella. Nyt laitat kokonaan välit poikki ja et anna ymmärtää enää mitään tuon ukon. Varmasti tiedät itsekin kun järjellä ajattelet että ei voi tuollaisen kanssa elää normaalia elämää. Lopeta haaveilu ja toivominen että ukon käytös muuttuu, hukkaat vain oman elämäsi siinä. Mustis saa olla, mutta noin ei saisi silti käyttäytyä! Ja edes vihjailu tai uhkailu väkivallalla on väärin ja sairasta. On munkin mies väillä mustis, vaan se kyllä tyytyy korkeintaan mököttämään.

Olen yrittänyt unohtaa hänet,mutta en pysty,rakastan häntä yhä.Kun minusta ei kuulu mitään ja hän sattuu mut huomaan jossain kaupungilla jne..hän seuraa minua.Meneekö se jo ihan sairaaksi.

Alkuperäinen kirjoittaja liisa:
Olen yrittänyt unohtaa hänet,mutta en pysty,rakastan häntä yhä.Kun minusta ei kuulu mitään ja hän sattuu mut huomaan jossain kaupungilla jne..hän seuraa minua.Meneekö se jo ihan sairaaksi.

Menee. Kaikista pääsee yli kun vaan haluaa, viehän se aikaa, ja enemmän viekin jos välillä pelailet jotain sen kanssa. Kerrasta välit poikki ja uus ukko kehiin. Tuollasessa suhteessa on joko nyrkin ja hellan välissä, tai sit ottaa turpaansa, usein vieläpä molempia.... Usko mua, tilanne tulee vaan pahenemaan tuosta.

Älä hyvä ihminen haikaile enää tuollasen pösilön perään!!! Hoitoonhan tuollanen kuuluis. Ei tollanen käytös ole lähellekään normaalia / tervettä. Oman tulevaisuutes ja turvallisuutes vuoksi otahan jo yhteyttä poliisiin ennen kuin on liian myöhäistä... Ei kuulosta ollenkaan hyvältä tollanen häiriköinti.

Alkuperäinen kirjoittaja LIISA:
Voikohan vielä jotenkin seota jos näkee mut mustasukkaisuudessa jonkin miehen seurassa niin myöhemmin tappaa niinkuin kävi sille 15 teini tytölle vasta.

Eihän kukaan voi mennä takuuseen tollasesta ihmisestä joka käyttäytyy noin. Ja kun et tee asian eteen muuta kuin tottelet miestä, niin se kuvittelee voivansa tehdä sulle mitä vaan. Ja niinhän sitä sanotaan että nälkä kasvaa syödessä...

Mun, ja niin kuin olet huomannut, monien muidenkin selkeä neuvo sulle on että hankit sen lähestymiskiellon. Ei tuo muuten lopu, hyvin ainakaan.