Onko Helsingissä jossain kahvilassa esim. toinen kahvikupillinen huomattavasti edullisempi kuin eka kierroa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselen taa skerran
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyselen taa skerran

Vieras
Joskus olen kuullut, että jossain saa toisen kupillisen ilmaiseksi? Vai olenkohan ihan asian käsittänyt väärin? Voihan olla näin, kalliiksihan se tulee.

Joo en siis asustele Helsingissä, mutta siellä tulee silti muutaman kerran vuodessa käytyä. Ja itselläni ehdoton suosikki on Fazerin kahvila Kluuvikadulla

on joissain paikoissa joo, ei aina tosin. nyt ei tuu mieleen missä viimeks oon törmänny tällaseen käytäntöön. mun vakkaripaikassa kahvi on niin halpaa että hyvin voin maksaa jo toisen kupin haluun. useimmissa paikoissa kahvi kuitenki on sen 2-3e, ni santsikuppi on mun mielestä ihan asiaankuuluva juttu!

Aika monessa kahvilassa santsikupin saa joko ilmaiseksi tai ainakin huomattavasti halvemmalla. Robertsilla ainakin on ilmainen jaa he jopa mainostavat sitä välillä. Useimmissa paikoissa kun tuosta santsikupista ollaan ihan hiljaa. Kahvikupillisessa kun ei se kahvi maksa juuri mitään vaan nimenomaan se kuppi.

No siellä Kluuvikadun Fazerilla on ainaki ennen ollut,oli ainakin vielä reilu vuos sitten. Kysy rohkeesti siellä (ja kaikkialla muuallakin missä käyt kahvilla),että onko ilmanen vai..? Monessa paikassa jos ei oo ilmanen niin maksaa tyyliin puolet normihinnasta tai 50snt. Siinä kun ei tosiaan se kahvi maksa käytännössä mitään..

Yhteistyössä