Onko hinta ok?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Äitiliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Äitiliini

Jäsen
06.06.2004
627
0
16
Naapuri kauppas mulle puoli vuotta käytössä ollutta jatkettavaa sänkyä, valkoinen jossa korkeampi pääpuolen pääty. Joku kuvio vissiin päädyssä on...en löytäny kuvaa..Askon sänky kuulema on. Ilman patjaa hinta 100?, onko halpa/kallis??

Me ostettiin semmonen Askon sänky mitä kuvailit maksoi melkein 300euroa uutena,luin sittenkin tarkemmin meillä on semmonen antiikkipetsattu jatkettava missä päädyt korkeammat ja jotain kaiverrusta...ilman patjaa oli tuo hinta,ja kyllä siellä kalliimpiakin sänkyjä on...
riippuu missä kunnossa se sun kaverisi myymä sänky on<br><br>

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 14:59 Äitiliini kirjoitti:
Naapuri kauppas mulle puoli vuotta käytössä ollutta jatkettavaa sänkyä, valkoinen jossa korkeampi pääpuolen pääty. Joku kuvio vissiin päädyssä on...en löytäny kuvaa..Askon sänky kuulema on. Ilman patjaa hinta 100?, onko halpa/kallis??

Mun mielestä kallis jo kerta jo käytetty eikä patjaa.. :whistle:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 15:03 Äitiliini kirjoitti:
Täytyy vissiin vähän sit kierrellä ja kattella vielä. Paljonko patjat yleensä maksaa? vai kuuluuko ne pakettiin? :ashamed:

jysk myy noin 35e sellasta jatkettavaa patjaa, jossa 2 erillistä jatkopalaa ettei tartte jatkaa sänkyä heti täyspitkäksi vaan voi ensin jatkaa vain vähän :)

Kannattaa katsella, mitä sellainen samanlainen maksaa uutena. Sängyllä ja sängyllä on eroa, yhden voi saada halvemmalla kaupasta, mutta ei se laadultaan välttämättä vastaa samaa. Patjat eivät yleensä kuulu mukaan ostaessa, ne joutuu ostamaan erikseen, tosin yleensä ne saa listahintaa edullisemmin huonekaluliikkeestä, jos ostaa sängyn samalla - aina kannattaa kysyä alennusta.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 21.05.2007 klo 15:11 vieras kirjoitti:
Kannattaa katsella, mitä sellainen samanlainen maksaa uutena. Sängyllä ja sängyllä on eroa, yhden voi saada halvemmalla kaupasta, mutta ei se laadultaan välttämättä vastaa samaa. Patjat eivät yleensä kuulu mukaan ostaessa, ne joutuu ostamaan erikseen, tosin yleensä ne saa listahintaa edullisemmin huonekaluliikkeestä, jos ostaa sängyn samalla - aina kannattaa kysyä alennusta.

tämä on totta, mutta jos ei tarvitse välttämättä tuollasta kallista sänkyä niin halvempikin välttää :)

tuskin tuo meidän iskun sänkykään on aivan halpa uutena ollut, mutta myyjällä ei ollut rahan tarvetta vaan halusi sen vain pois kun kävi tarpeettomaksi.

En minäkään kyllä aivan ilman raskisi myydä tuollasta sänkyä jos 300e uutena ollut ja noinkin uusi, tarkoitin vain tuolla kallis kommentilla, että jos halvempikin kelpaa :)

mun mielestä ei ole kallis. Ollut niin vähän aikaa käytössä. Luulen että meillä on samanlainen sänky mitä kuvailit ja maksaa uutena aikas paljon!!! Kyllä mä voisin tuon maksaa jos vain on tosi hyvässä kunnossa mitä luulis puolen vuoden käytön jälkee olevan

Yhteistyössä