M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja esko:Selvisihän tämäkin.
Eli lopullisessa laskussa on jotain vanhoja joulukuun maksumuistutuslaskuja. Eli 31euroa on karhuttu joulukuussa (edellinen, joulukuun erä), olen sen maksanut 36 euron ekalla karhulaskulla. Ehti tulla toinenkin karhu, vaikka olin jo maksanut.
Nyt tämän vitosen(joka jäänyt roikkumaan) takia karhutaan koko summaa. Että joopati joo vaan tuon firman kanssa.
Ittees voit syyttää. 400 ? ei taatustikkaan ole kauhee erä.
Alkuperäinen kirjoittaja esko:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja esko:Selvisihän tämäkin.
Eli lopullisessa laskussa on jotain vanhoja joulukuun maksumuistutuslaskuja. Eli 31euroa on karhuttu joulukuussa (edellinen, joulukuun erä), olen sen maksanut 36 euron ekalla karhulaskulla. Ehti tulla toinenkin karhu, vaikka olin jo maksanut.
Nyt tämän vitosen(joka jäänyt roikkumaan) takia karhutaan koko summaa. Että joopati joo vaan tuon firman kanssa.
Ota suklaata, niin ei tarvitse ilkeillä! Kuka niin on väittänyt, että olisi kauhea erä? Kysyin vaan lainmukaisuuden perään.
Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja esko:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja esko:Selvisihän tämäkin.
Ota suklaata, niin ei tarvitse ilkeillä! Kuka niin on väittänyt, että olisi kauhea erä? Kysyin vaan lainmukaisuuden perään.
Joku varmaan tyyliin 30 ? erä eikä oo pystyttä hoitaan, niin kannattaisko kattoo itteensä peiliin.
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Sellasiahan ne on. Jos erä myöhästyy viikon, sieltä takuulla ehtii tulla vitosella korotettu lasku. Se on maksettava, tai parin viikon päästä karhutaan sitä vitosta vitosella korotettuna näköjään...
Onkohan siellä laskuttaja provisiopalkalla?
Alkuperäinen kirjoittaja esko:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja esko:Alkuperäinen kirjoittaja Mä:Alkuperäinen kirjoittaja esko:Selvisihän tämäkin.
Joku varmaan tyyliin 30 ? erä eikä oo pystyttä hoitaan, niin kannattaisko kattoo itteensä peiliin.
ota sitä suklaata nyt ja katso itse sinne peilin taaksekin, näkyykö ympärilläsi köyhiä?
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:En muuten tilaa Hobbarilta enää minäkään. Joka ikisen laskun maksanut ajallaan ja joka kerran tulee 5 euron muistutusmaksuja päälle. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Hannah:Alkuperäinen kirjoittaja juu:Sellasiahan ne on. Jos erä myöhästyy viikon, sieltä takuulla ehtii tulla vitosella korotettu lasku. Se on maksettava, tai parin viikon päästä karhutaan sitä vitosta vitosella korotettuna näköjään...
Mä en sitten jaksa ymmärtää sun laisia ihmisiä.. Ja teitä on paljon. Ensin ei makseta laskuja ajallaan ja sitten itketään, kun tulee karhuja kuluineen. Ei luulis olevan kauheen vaikeeta soittaa sille laskuttajalle ETUKÄTEEN ja pyytää siirtää eräpäivää.
Alkuperäinen kirjoittaja juu:Sellasiahan ne on. Jos erä myöhästyy viikon, sieltä takuulla ehtii tulla vitosella korotettu lasku. Se on maksettava, tai parin viikon päästä karhutaan sitä vitosta vitosella korotettuna näköjään...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko kellään käsitystä paljonko näille Hobbareille ja vastaaville tulee kuluja siitä, kun asiakkaat eivät maksa laskuja ajallaan. Isot joukot ihmisiä valvovat näitä erääntyneitä laskuja ja lähettelevät karhukirjeitä ja taas valvovat onko maksu tullut tilille. Älytöntä sitten loukkaantua ja kiljua etten osta tuolta enää mitään. Luulenpa, että näillä asiakkailla ei taida olla tosiasiassa montakaan mahdollista ostopaikkaa jäljellä.
Alkuperäinen kirjoittaja Aliise:O-ou,sain juuri laskulle 2 viikkoa lisää maksuaikaa Hobby Hallista johtuvista syistä,kannattaiskohan kuitenkin maksaa heti? :ashamed: Sitähän ei tiiä missä kusessa sitä pian on.
Alkuperäinen kirjoittaja esko:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onko kellään käsitystä paljonko näille Hobbareille ja vastaaville tulee kuluja siitä, kun asiakkaat eivät maksa laskuja ajallaan. Isot joukot ihmisiä valvovat näitä erääntyneitä laskuja ja lähettelevät karhukirjeitä ja taas valvovat onko maksu tullut tilille. Älytöntä sitten loukkaantua ja kiljua etten osta tuolta enää mitään. Luulenpa, että näillä asiakkailla ei taida olla tosiasiassa montakaan mahdollista ostopaikkaa jäljellä.
Onko sitä pakko kiljua parinkympin laskun perään joka toinen päivä? Laskisihan ne hinnatkin, kun laitettaisiin niitä karhuajia kilometritehtaalle.
Ja mistä niitä kuluja oikeasti tulee niin paljon, jos malttaa odottaa edes 2 viikkoa ennenkuin karhu lähtee tulemaan? Onk opelivara niin lopussa?
Ei kun tosiasiassa, lueppa se viesti, missä kerroin, mistä kaikki johtui.
Minulla on ostopaikkoja jäljellä, ja tästä lähtien seuraan hintojakin.
anteeksi nyt vaan kaikille harmaille, jotka nälvivät ja kiitos nyynälle ja sannalle, jotka tulivat reilusti nikkinsä kanssa ja vastasivat fiksusti.