Onko hölmöä pitää "polttarit", jos on jo maistraatissa vihitty?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Mielipiteitä kiitos. Me siis mennään maistraatissa naimisiin ennen vauvan syntymistä. Myöhemmin sitten saadaan siunaus kirkossa ja pidetään juhlat.

Onko ihan hölmöä enää maistraatin jälkeen palata "perinteisiin" ja viettää polttareita ym?

Olisi niin kiva ystävien kans istua iltaa, mutta voiko enää sitten puhua polttareista? :)

mun mielestä jos kirkkohään on sitten kuitenkin joskus vasta tulevaisuudessa ja pidätte "isot juhlat" niin kyll mun mielestä voi järjestä polttarit,koska eihän noi häätkää oo oikeasti häät tavallaan :)

No me pidettiin mun kaverille polttarit, ja vasta kirkossa avioliiton siunauksessa saimme tietää, että pariskunta olikin mennyt jo edellisenä kesänä maistraatissa naimisiin.. jotenkin se tuntui tyhmältä.

Mulle on ainakin uhattu pitää "polttarit", kun ollaan miehen kanssa mietitty jonkinlaista "häät korvaavaa" juhlaa johonkin hamaan tulevaisuuteen (esim. 5v hääpäiväksi). Mentiin maistraatissa naimisiin jo 2,5 vuotta sitten vaan kahden todistajan läsnäollessa, ja käytiin samalla porukalla ravintolassa syömässä.

Pointti oli se, että miksei jotain semmosta voisikin järjestää sitten kun on sopiva aika!

Kiitos mielipiteistä. Vähän itsekin ajattelin, ettei kai niitä enää voi polttareiksi kutsua. Mutta ehkä vois kuitenkin jotain polttareiden tyylistä tehdä ja kutsua niitä sitten vaan eri nimellä. Niin siis riippuen tietty siitä, järjestääkö mulle kukaan mitään juhlia enää rouvana! :D

Tuo maistraatti nyt vaan on meille sellainen juttu, et halutaan naimisiin ennen lapsen syntymistä ja ne häät on siitä puolen vuoden sisään.

Jälkipolltarit, vetoa siihen ettei voi pitää "kunnon" polttareita ( eli alkoholipitoisia ) kun olet raskaana, niin pidetään sitten myöhemmin. =) Mitä väliä, ja jos joku nipottaa polttari-sanasta, pitäkää Juhlat Avioliiton Kunniaksi! :D

Jälkipolltarit, vetoa siihen ettei voi pitää "kunnon" polttareita ( eli alkoholipitoisia ) kun olet raskaana, niin pidetään sitten myöhemmin. =) Mitä väliä, ja jos joku nipottaa polttari-sanasta, pitäkää Juhlat Avioliiton Kunniaksi! :D

Alkuperäinen kirjoittaja juu:

:D Hyvä idea! :)

Yhteistyössä