Onko HopLop synttärit hintansa arvoiset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja varaaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

varaaja

Vieras
Muutamia kysymyksiä olisi. :)

1. Oletko ollut täysin tyytyväinen?

2. Kasvislautanen. Onko se runsas ja hyvä?

3. Aikuisten kahvi/tee. Montako kuppia yhdelle on pannussa?

5. Onko karkkia ja sipsejä monta eri sorttia ja onko niitä runsaasti vai vähänlaisesti?

6. Jäätelöpallokakku. Millainen se on?

7. kannattaako ottaa pitsa tai lihapullat/nakit/hodarit?

8. Malttaako lapset edes syödä ja viipyä huoneessa?

Tahtoisin siis kuulla omakohtaisia kokemuksia. HopLopin sivuilta olen jo kaiken lukenut. :) Kiitos. :flower:

on jäätelöpalloista tehty lautanen eli siis lautasella on eri makusii jäätelöpalloja. niit jädejä mitä jätskikopeistakin saa..

ite ottaisin ihan perus setin siis sipsii, karkkii ja poppareita ja toi pallokakku ei ne mukulat siel huonees viihdy ne juoksee ees taas huoneen ja leikkipaikan välii.

Meillä sinne synttäreille olisi tulossa enemmän aikuisia kuin lapsia. Siksi mietinkin runsaampaa tarjoilua kun on aikuisia syöjiä. Riittääkö kasvislautasesta ja pitsa/lihapulla jne. systeemeistä aikuisten syötäväksi?

Muuten olen tyytyväinen kekkereihin mutta koin vähän tökeröksi Hoplopin henkilökunnalta, että ei oltu vielä haettu edes takkejamme sieltä huoneesta, niin ne oli jo sipsit ja juustonaksit heittäneet roskiin. Siivous täydessä käynnissä ja sinne ei ketään enää ollut tulossa meidän jälkeen, kun oltiin illan veemieset asiakkaat siinä huoneessa.
Limut ehdin pelastaa.
Joo, saan minä kaupastakin ne sipsit ja naksut mutta minä olen niistä maksanut Hoplopille ja mielestäni olisi edes kohteliasta kysyä, että haluatteko mukaan ne vai heitetäänkö roskiin.
Tämä Lahdessa.

Mutta kysyn silti, että miksi ihmeessä järjestätte synttärit Hoploppiin, jos vieraissa on enemmistö aikuisia?
Lapseni on ollut kaksi kertaa vieraana kyseisillä synttäreillä ja kertoi näin: sipsejä oli kahta laijia ja karkkeja useita erilaisia, jäätelöpallokakussa oli kinuskikastiketta ja strösseleitä (hyvää), hodarit oli hyviä, syömään tultiin kuun kuulutus kävi ja välilläkin sai käydä napsimassa herkkuja ja juomassa.

Kannattaako siis ottaa omia pusseja ja rasioita ja pikimmiten kerätä jämät mukaansa?
Meillä synttärivieraat tulee kaukaa ja siksi vanhemmatkin mukana + on pieniä juhlijoita ja vahemmat haluaa olla tietysti pienten holhoojana itse. :)

kokemukseni mukaan järkevää on viiä muksut riehumaan hoploppiin ja järjestää ite jälkeenpäin kahvittelutilaisuus jossain muualla. hemmetin kallista pelkistä sipseistä maksaa ihan älyttömyyksiä.

Juurin oltiin sukulaislapsen synttäreillä ja tarjoilut olivat kyllä ihan hirveää skeidaa. Halvimpia lihapullia ja nakkeja, joita löytyy (siis todella hirveitä) ja ruokaa oli minusta tosi vähän. En todellakaan maksaisi yhtään mitään niistä tarjoiluista.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Minä en tänä vuonna jaksa järjestää kahvitteluja, siksi HopLop valintana.

Rassaako sua enempi tarjoamisten tekeminen vai kämpän vierailukuntoon saattaminen? Jos ensinmainittu, niin varmaan ihan valmistuotelinjallakin pääset samaan tasoon kuin hoplopin tarjoamiset.

mietin kans samaa... olis suunnitteilla sinne järkätä kun noita lapsikavereita olis 10 + pari aikuista päälle )

paikkana olis lahti ja mutta toi hinta kirpasee niin pirusti.. 200e 2h:sta.

Tosin 10 6v tyttöö ja poikaa meillä kiljumassa ei kyll houkuttele sekään :xmas:

Kokemuksesta viisastuneena jätimme viimeksi synttärihuoneen varaamisen pois, tarjoilut olivat siinä kahviossa. Lapset (9-vuotiaita) hädin tuskin malttoivat muutamaan otteeseen käydä pikaisesti jotain syömässä. Tarjolla oli popparit, 2 sipsit, karkkikulho, limpparit, jäätelöpallokakku. Kaikkea jäi yli ja saimme mukaan loput. Jos olisivat loppuneet kesken, lisää olisi saanut.

Lapset olivat innoissaan, söivät hyvillä mielin jätskiä, siinä oli erimakuisia palloja keossa.

Meillä ei ollut aikuisia mukana, muuta kuin me itse valvojina.

Suosittelen! Hinta kuudelle lapselle 90 euroa.

Alkuperäinen kirjoittaja AP:
Kannattaako siis ottaa omia pusseja ja rasioita ja pikimmiten kerätä jämät mukaansa?
Meillä synttärivieraat tulee kaukaa ja siksi vanhemmatkin mukana + on pieniä juhlijoita ja vahemmat haluaa olla tietysti pienten holhoojana itse. :)

Meiltä kysyttiin, että otatteko loput mukaan ja pakkasivat pusseihin valmiiksi! =)

Mä en käsitä yhtään miten joku voi ja HALUAA järjestää lapselleen synttäreitä jossain Hoplopissa tai Mäkkärissä!!?
On kyllä niin jotenkin sydämetöntä ja karua.
Vaikka miten stressaa, niin ei kai kovin vaikeaa ole ostaa kaupasta sipsejä, valmislihapullia ja nakkeja ja hampurilaisia, jos sellainen tarjoilu jonkun mielestä on hyvä synttäritarjoilu?

Alkuperäinen kirjoittaja häh:
Mä en käsitä yhtään miten joku voi ja HALUAA järjestää lapselleen synttäreitä jossain Hoplopissa tai Mäkkärissä!!?
Vaikka miten stressaa, niin ei kai kovin vaikeaa ole ostaa kaupasta sipsejä, valmislihapullia ja nakkeja ja hampurilaisia, jos sellainen tarjoilu jonkun mielestä on hyvä synttäritarjoilu?

Sydämetöntä ja karua :D Veikkaanpa että suurin osa lapsista on sitä mieltä että ne kotona järkättävät synttärit on sydämetöntä ja karua :D

Alkuperäinen kirjoittaja häh:

:laugh:

Et ole vissiin ollut koskaan hoplopissa? En mäkään mäkkärisynttäreistä perusta (kerran järkättiin siellä, oli pettymys), mutta tuo hoplop on kyllä ihan ehdoton toiveykkönen kaikille lapsille! =)

Alkuperäinen kirjoittaja varaaja:
Muutamia kysymyksiä olisi. :)

1. Oletko ollut täysin tyytyväinen?
Kyllä.

2. Kasvislautanen. Onko se runsas ja hyvä?
En tiedä.

3. Aikuisten kahvi/tee. Montako kuppia yhdelle on pannussa?
Pannusta en tiedä, mutta juoma ei loppunut kesken. 2-3 kuppia riitti ihan hyvin per aikuinen.

5. Onko karkkia ja sipsejä monta eri sorttia ja onko niitä runsaasti vai vähänlaisesti?
Irtokarkkeja isossa kupissa ts. paljon mistä valita. Sipsejä oli, popcorneja ja Raffeleita. Niitähän saa syödä niin paljon kun ehtii sen 1.5h aikana ! Tuovat lisää jos loppuu.

Siis jäätelöpalloja kupissa, joita siitä sitten jaellaan lapsille lautasille.

7. kannattaako ottaa pitsa tai lihapullat/nakit/hodarit?
En ole käyttänyt noita.

8. Malttaako lapset edes syödä ja viipyä huoneessa?
Kyllä ne jaksaa kun sovitaan vaikka, että 20min päästä takaisin tms...ja sitten taas kahvitellaan.

Tahtoisin siis kuulla omakohtaisia kokemuksia. HopLopin sivuilta olen jo kaiken lukenut. :) Kiitos. :flower:

Tykkäsin kovasti, koska on tekemistä ja puuhaa. Tarjoilutkin oli ok ja kotiin sai viedä kaikki mitä jäi pöydälle silloin kun aika loppui.

on hintansa väärtit minusta. me on pidetty yhdet synttärit huimalassakin ja siellä tarjoamiset oli _todella_ aneemiset. 10 lasta ja 1 (!!!!) pieni kuppi karkkeja. pieni kulho poppareita ja muutama perunan palanen dipattaviksi. ja sitten pienet mehujäät.

No lapset tykkäs. Itse olin aikuisena pettynyt, ja pettymys johtui huonosta asiakaspalvelusta. Se hoplopin nainen oli todella töykeä, sanoi tytöille että "te tytöt olette sellaisia selkäänpuukottajia". Oltiin muut aikuiset että WHAT?! Ja muutenkin ihme eukko, kävi kertomaan omista sairauksista yms...

Yhteistyössä