Mä olen ihan hulluna facebookiin, mulla on se melkein koko ajan auki, tai oikeestaan on koko ajan, jos kone on auki. Toisinaan päivitän sinne juttuja tasaseen tahtiin kerran pari päivässä, linkitän kuvia, musiikkia jne. Toisinaan menee päiviä, ettei jaksa jakaa mitään. Mulla on kavereita, jotka jakaa melkein kaiken elämästään, jotkut on päivittäny viimeks vuonna muusi ja nakki, mutta tiedän heidän olevan fb:ssä kuitenkin lähes päivittäin. Vanhoihin kavereihin ja sellasiin, jotka asuu kaukana (esim serkut) tulee pidettyä joku yhteys fb:n välityksellä. Lisäksi eri ryhmistä oon saanut uusia tuttavia ja ystäviä. Mä niin TYKKÄÄN!
Ja se yhteydenpito, juu on helppoa, ihan kuin mese ennenvanhaan se chat-mahdollisuus. Myös se, että viestin voi jättää toiselle ja tämä näkee sen tullessaan facebookiin, ei huku sähköpostin roskaposteihin tärkeät viestit.
Facebookin ihanuus on siinä, että säätelet itse, mitä näytät itsestäsi, kuinka paljon kerrot asioistasi, kenet huolit kaverilistallesi. Voit tehdä tilin vaikka etunimillä, mullakin on kavereissa Elli Nooria, kun eivät jostain syystä halua sukunimellä olla siellä, tietty anonyymiys säilyy tällä tavalla.