Onko hyvä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Myyntitykki :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Myyntitykki :)

Vieras
Heips.

Olen myymässä tutulle lapseni vanhaa kaukalo, joka ostettu uutena 150euroa, jossa takuita jäljellä 1vuosi. Siisti, kolaroimaton,ehjä.Sekä meillä ei ole omaa autoa, joten ei olla paljon kaukaloa käytetty...
Sekä sitteri, italialainen ostettu vuosi sitten 100eurolla, jonka päälliset saa koneeseen sekä kuuluu lelukaari ja lelut tohon sitteriin..

Onko paha hinta noista kahdesta 150euroa??

itse oisin pyytänyt vähintään ja myös maksanut enemmän..
ihan kohtuullista

Alkuperäinen kirjoittaja Myyntitykki :):
Heips.

Olen myymässä tutulle lapseni vanhaa kaukalo, joka ostettu uutena 150euroa, jossa takuita jäljellä 1vuosi. Siisti, kolaroimaton,ehjä.Sekä meillä ei ole omaa autoa, joten ei olla paljon kaukaloa käytetty...
Sekä sitteri, italialainen ostettu vuosi sitten 100eurolla, jonka päälliset saa koneeseen sekä kuuluu lelukaari ja lelut tohon sitteriin..

Onko paha hinta noista kahdesta 150euroa??

Ajatukset on tosta hinnasta pyöriny täällä 100-150euron välissä. Harmittaa vaan kun kaukaloakaan ei olla oikein käytetty takuutki kattaa niiden lapsen kaukalo käytön iän.. Eihän niistä uuden hintaa voi pyytää mutta kuitenkin :)

Tänään, 14:39
a (vierailija)
Mä en pyytäisi kuin max. puolet uutena ostetun hinnasta.

Eli kun sitteri makso uutena 100euroa niin siitä 50euroa ja kaukalo 150 eli puolet siitä 75euroo eli yht. 125 ?

Alkuperäinen kirjoittaja Myyntitykki :):
Tänään, 14:39
a (vierailija)
Mä en pyytäisi kuin max. puolet uutena ostetun hinnasta.

Eli kun sitteri makso uutena 100euroa niin siitä 50euroa ja kaukalo 150 eli puolet siitä 75euroo eli yht. 125 ?

Korkeintaan tuo. Ja pssst. sun lainaukset on vähän pielessä :D

Jes, no tuolla lähen sit myymää, ja Hemuli; ei se mitää, tokaa kertaa täl palstal pyörimäs, kukaa ei oo seppä syntyessää :) Kiitti kaikille ja päivänjatkot :)

Aika hauska hinta. 150 euroa käytetystä kaukalosta ja sitteristä. En maksaisi ikinä noin paljon.
Muistaakseni maksoin aikanani kaukalosta 40 euroa ja sitteristä varmaan 20 euroa. Jos haluaisin maksaa kaukalosta ja sitteristä noin paljon, ostaisin uusina.