S
Saraldo
Vieras
Ja toisaalta, kaikki jotka lasten kanssa töitä tekevät ovat tavalla tai toisella niille lapsille esimerkkejä. Jos opettaja käy ensin tupakalla ja tulee sitten pitämään tupakkavalistusta oppilailleen, niin uskottavuus katosi savuna ilmaan. Siivooja ei suoranaisesti työskentele oppilaiden kanssa, mutta jos hän polttelee koulun alueella, se antaa oppilaille sen kuvan että koulun alueella polttaminen on ok. Jos taas luikkii lähimetikköön, sekin antaa vähän omituisen kuvan.
Mun lapsen päiväkodissa on tätejä jotka polttavat. He käyvät tupakalla päiväuniaikaan ja päiväkodin ulkopuolella. Se ei ole koskaan häirinnyt mua mitenkään. Enkä mä tuomitsisi sen siivoojankaan tupakkitaukoa, kunhan se ei ole koulun alueella ja oppilaiden silmien alla.
Mun lapsen päiväkodissa on tätejä jotka polttavat. He käyvät tupakalla päiväuniaikaan ja päiväkodin ulkopuolella. Se ei ole koskaan häirinnyt mua mitenkään. Enkä mä tuomitsisi sen siivoojankaan tupakkitaukoa, kunhan se ei ole koulun alueella ja oppilaiden silmien alla.