V
väsynyt äippä
Vieras
Tämä alkaa olla jo kaikille raskasta... Tyttö 2,5v. herää joka yö kerran-kaksi kiljumaan ja itkemään, sanoo nähneensä pahaa unta. Tämän lisäksi herää "inisemään" useaan otteeseen. Nukahtaa illalla omaan sänkyyn, mutta ensimmäisen heräämisen tullen kannetaan vanhempien sänkyyn (senkin takia ettei herättäisi pikkuveljeään joka nukkuu samassa huoneessa). Me vanhemmat ei olla nukuttu samassa sängyssä puoleen vuoteen. Toinen nukkuu pyörivän ja heräilevän tytön kanssa ja toinen sohvalla.
Onko tässä nyt enää mitään järkeä!? Elämme ihan normaalia perhe-elämää, minä olen vielä lasten kanssa kotona, mies töissä, parisuhde on vakaa ja kunnossa. Tytöllä ei pitäisi olla mitään syytä nähdä painajaisia, mutta näin vaan tekee. Alan jo syyttelemään itseäni! Tytöllä on kyllä todella vilkas mielikuvitus, ehkä päivän leikit vain tulevat uniin... En tiedä, mutta nämä öiset kiljumiset rasittavat koko perhettä... Vinkkejä asian selvittämiseen ja korjaamiseen otetaan vastaan...
Onko tässä nyt enää mitään järkeä!? Elämme ihan normaalia perhe-elämää, minä olen vielä lasten kanssa kotona, mies töissä, parisuhde on vakaa ja kunnossa. Tytöllä ei pitäisi olla mitään syytä nähdä painajaisia, mutta näin vaan tekee. Alan jo syyttelemään itseäni! Tytöllä on kyllä todella vilkas mielikuvitus, ehkä päivän leikit vain tulevat uniin... En tiedä, mutta nämä öiset kiljumiset rasittavat koko perhettä... Vinkkejä asian selvittämiseen ja korjaamiseen otetaan vastaan...