P
Piia
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja tike:Mun hellu ajattelee taatusti 25h pvässä ja 8pvää viikossa seksiä :headwall: :headwall: :headwall:
Joten pysyn kaukana poissa tästä ketjusta....
Samma här..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tike:Mun hellu ajattelee taatusti 25h pvässä ja 8pvää viikossa seksiä :headwall: :headwall: :headwall:
Joten pysyn kaukana poissa tästä ketjusta....
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:tuli tosta yhestä ketjusta mieleen kun siellä oli et "joo heti heppi tanassa olis valmiina" ja ikinä ei kuulemma kieltäydytä jne..
mulla taitaa olla kyllä kummallinen mies kun se kieltäytyy jos ei huvita tai on väsyny..
tiedän toisenki miehen joka kuulemma saattaa sanoo et "joo ei huvita nyt"
onko kellään miestä joka ei ajattele seksiä 24/7?, vai onko kaikilla sellanen mies et kun vähän vilahtaa jotain niin jo on menoa..
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No ei mun mies oo ainakaan. ja hyvä niin, jotain tunnetta sentään messissä vielä.
Alkuperäinen kirjoittaja Target:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No ei mun mies oo ainakaan. ja hyvä niin, jotain tunnetta sentään messissä vielä.
Jäin miettimään kommenttia... Miten oikeat tunteet ja "aina valmiina" eivät sinun mielestä kulje käsikädessä?
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Target:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No ei mun mies oo ainakaan. ja hyvä niin, jotain tunnetta sentään messissä vielä.
Jäin miettimään kommenttia... Miten oikeat tunteet ja "aina valmiina" eivät sinun mielestä kulje käsikädessä?
No jos joku on aina valmiina, niin eikö se viittaa johonkin vaikeuteen hillitä seksihalujaan. Miten uimahallissa käynti onnistuu... Toisekseen ei mun mies halua, jos sitä on vaikka loukattu juuri yms. semmosta tarkotin sillä. Että sitäkin pitää lämmitellä ajatukselle, eikä pelkkä näköärsyke välttämättä riitä.
Alkuperäinen kirjoittaja poppari:hei mut lukekaas tuolta 2.sivulta toi meikän "analyysi" miehistä ja kommentoikaa sitä. Kiinnostaa tietää millasia havaintoja muut on tehneet omista aiemmista+ nykysestä suhteesta tai kavereittensa miehistä =)
Alkuperäinen kirjoittaja Debra:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Alkuperäinen kirjoittaja Target:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:No ei mun mies oo ainakaan. ja hyvä niin, jotain tunnetta sentään messissä vielä.
No jos joku on aina valmiina, niin eikö se viittaa johonkin vaikeuteen hillitä seksihalujaan. Miten uimahallissa käynti onnistuu... Toisekseen ei mun mies halua, jos sitä on vaikka loukattu juuri yms. semmosta tarkotin sillä. Että sitäkin pitää lämmitellä ajatukselle, eikä pelkkä näköärsyke välttämättä riitä.
Niin no toi nyt on normaalia, että jos on loukattu ym. Mutta noin niinkun normitilanteessa? Ja jos puhutaan kotona/jossain kahden vaimon kanssa, eikä missään uimahallissa..
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Niin siis se että "on aina valmiina" ei tarkoita, että (mun mies ainakaan, muista en tiedä )kulkis heppi pystyssä koko ajan ja ajattelis seksiä 24/7. Se ei myöskään tarkota sitä, ettei sillä ois tunteita messissäAina valmiina tarkottaa tässä tapauksessa sitä, että jos mä oon valmis on hänkin AINA.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:no mutta se puhuminenhan on lämmittelyä kai... Tai, no, me tajuttiin eritavalla. Mä en yleensä ole heti valmis vaan silleen, et toinen käy päälle, eikä mieskään oo. Niinku et pitää antaa toisen vähän aikaa päättää, haluaako vai ei. Sitä mä meinasin.
mut niinku jos mies on vaikka nukkumassa, niiin ei se innostu että vaan kömmin päälle.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:no mutta se puhuminenhan on lämmittelyä kai... Tai, no, me tajuttiin eritavalla. Mä en yleensä ole heti valmis vaan silleen, et toinen käy päälle, eikä mieskään oo. Niinku et pitää antaa toisen vähän aikaa päättää, haluaako vai ei. Sitä mä meinasin.
mut niinku jos mies on vaikka nukkumassa, niiin ei se innostu että vaan kömmin päälle.
Alkuperäinen kirjoittaja nojoo:Sä et taida tuntea kovin paljon erilaisia ihmisiä?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:Niin siis se että "on aina valmiina" ei tarkoita, että (mun mies ainakaan, muista en tiedä )kulkis heppi pystyssä koko ajan ja ajattelis seksiä 24/7. Se ei myöskään tarkota sitä, ettei sillä ois tunteita messissäAina valmiina tarkottaa tässä tapauksessa sitä, että jos mä oon valmis on hänkin AINA.
Alkuperäinen kirjoittaja poppari:Siksihän mie kyselinki teijä mielipiteitä ku tahtosin tietää mitä muita selkeitä ryhmiä ois olemassa muitten kokemusten perusteella =)