Onko ihan oikein ettei EX kerro missä päin merellä ovat kun tyttäreni on mukana

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Borkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
B

Borkku

Vieras
Eli ovat veneilemässä yhteensä kolme viikkoa kun tänään juttelin nedin kans puhelimessa ja kysyin et missä päin nyt ovat. No neiti kysys isältään joka tokas et saaressa kuka kysyy, kun neiti vastas et äiti niin EX sano et Brandöön eteläpuolella ja nauro. Juu tiedän et varmaan ovatki ton eteläpuolella se saari ku sijaitsee Kustavin lähellä ja sakki kun on lähempänä maarjanhaminaa kuitenki edelleen.

Mä en siis tajunnu miks ei voi kertoa missä päin ovat.

No kyllä minusta lapsen toiselle vanhemmalle (ex tai ei, isä tai äiti) tulee kertoa lapsen olinpaikka.
Ei nyt ihan koordinaatilleen tarvitse tietää mutta kuitenkin.
Kyllä mä tahtoisin tietää missä päin mun lapseni seilaa, ihan muuten vaan.

Kyllä muaki kävis ärsyttämään tollanen, vaikka asiahan ei minulle toisaalta kuulu missä ovat. Lapsellista touhua tollanen.
Mun exä suuttu tädilleen, kun vein sille muksuja ja tää täti näytti missä exä asui. Ei ois kuulemma halunnut että mä tiedän missä asuu ja miten :o

Alkuperäinen kirjoittaja Longchamp:
Pitääks sun tietää sen lapsen sijainti tarkasti? Mitä merkitystä sillä on? GPRS vaan kehiin :p

No ei tartte kunhan ollaan päivittäin juteltu neidin kans ja hän on kertonu missä päin veneilevät jne... siks mä en tajuakaan et miks ei voi kertoa missä ovat vai onko se niin salaista touhua ettei siitä saa puhua.

Ja kyllä mä haluan tietää missä oma lapseni on, vaikka mulle ei koordinaatteja tarttekaan lähettää.

Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:
Eli ovat veneilemässä yhteensä kolme viikkoa kun tänään juttelin nedin kans puhelimessa ja kysyin et missä päin nyt ovat. No neiti kysys isältään joka tokas et saaressa kuka kysyy, kun neiti vastas et äiti niin EX sano et Brandöön eteläpuolella ja nauro. Juu tiedän et varmaan ovatki ton eteläpuolella se saari ku sijaitsee Kustavin lähellä ja sakki kun on lähempänä maarjanhaminaa kuitenki edelleen.

mikä on maarjanhamina?

Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
No kyllä minusta lapsen toiselle vanhemmalle (ex tai ei, isä tai äiti) tulee kertoa lapsen olinpaikka.
Ei nyt ihan koordinaatilleen tarvitse tietää mutta kuitenkin.
Kyllä mä tahtoisin tietää missä päin mun lapseni seilaa, ihan muuten vaan.

näin mä kans tunnen

en mäkään kertois, ei jaksa aina puhua jos mun puheesta ei ole hyötyä kuulijalle. eli sun tapauksessa et voi mitenkään vaikuttaa heidän kurssiin. elä sen kanssa.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:

mikä on maarjanhamina?

haista home se se on

Onko pakko kehittää kriisi joka stnan asiasta joka exää koskee..? Miksei voi erota sovussa ja jättää tollaset valtataistelut ja tyhjänpäiväiset nipottamiset kokonaan?

Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:
en mäkään kertois, ei jaksa aina puhua jos mun puheesta ei ole hyötyä kuulijalle. eli sun tapauksessa et voi mitenkään vaikuttaa heidän kurssiin. elä sen kanssa.

" no ollaan tässä x-niemen rannassa, kato kartasta" riittäis ainakin mulle.
Enkä mä näe syytä miksi pimittäisin tai en voisi asiallisesti vastata lapsen isälle kun hän kysyy missä ollaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tietääkö joku muu, esim. ex-appivanhempasi, exän nyxä..? kunhan joku tietää ja on ajan tasalla...

ne ei oo mun lapseni vanhempia.

:headwall:

Sun lapselleskin turvallista että exäs ilmoittaa JOLLEKIN koko ajan sijainnin ja matkan edistymisen, tajuatko? Ehkä exäs kertoo sen sellaiselle josta hätätilanteessa on nopein ja paras apu? Joku joka jo puolesta sanasta osaa pistää asiat rullaamaan -ehkä se et ole sinä.

Onko pakko kehittää kriisi joka stnan asiasta joka exää koskee..? Miksei voi erota sovussa ja jättää tollaset valtataistelut ja tyhjänpäiväiset nipottamiset kokonaan?

Niin että mä taas tein väärin ku kysyin tyttäreltäni missä päin he tänään ovat ja ihmettelen miks hänen isänsä ei paikkaa voinu sanoo?

Ja mikä kriisi nyt sit on menossa ja mikä valtataistelu ja nipottaminen?

Tietääkö joku muu, esim. ex-appivanhempasi, exän nyxä..? kunhan joku tietää ja on ajan tasalla...

Sun lapselleskin turvallista että exäs ilmoittaa JOLLEKIN koko ajan sijainnin ja matkan edistymisen, tajuatko? Ehkä exäs kertoo sen sellaiselle josta hätätilanteessa on nopein ja paras apu? Joku joka jo puolesta sanasta osaa pistää asiat rullaamaan -ehkä se et ole sinä.

no ovat koko nykyinen perhe reissussa eikä tiedä mieheni äitikään missä ovat sen paremmin ku kukaan muukaan maissa oleva.

Alkuperäinen kirjoittaja miljoonakala:
Alkuperäinen kirjoittaja Huisi hippu:

" no ollaan tässä x-niemen rannassa, kato kartasta" riittäis ainakin mulle.
Enkä mä näe syytä miksi pimittäisin tai en voisi asiallisesti vastata lapsen isälle kun hän kysyy missä ollaan.

just näin.

Tähän asti neiti tai sit EXn nykyisen vaimon lapsista joku on aina tienny minkä saaren rannassa ovat mut nyt sit neiti kysys isältää ja vastaus oli tämä

no ovat koko nykyinen perhe reissussa eikä tiedä mieheni äitikään missä ovat sen paremmin ku kukaan muukaan maissa oleva.

No tasan varmasti JOKU maissaoleva tietää. Ihan normitapa veneilijöille, kertoa jollekin missä ollaan menossa, turvallisuuden takia. Tai no, nykyjärjestelmillä veneen kai paikantaa muutenkin.

No tasan varmasti JOKU maissaoleva tietää. Ihan normitapa veneilijöille, kertoa jollekin missä ollaan menossa, turvallisuuden takia. Tai no, nykyjärjestelmillä veneen kai paikantaa muutenkin.

juu niin oli meilläki tapana ku vuosia veneiltiin et aina kerrottiin maihin missä päin mennään, mut nyt ei ole niin kuitenkaan.

Vaikka sä näytätki tietävän et tasan varmasti joku tietää. Miks hitossa täällä niin moni heidän sukulainen hermoilee ihmettelen vaan itekseni.

Lähivanhemmalle ei kuulu paskaakaan mihin etävanhempi lapset vie silloin kun ne hänellä ovat sanottiin sossusta.En mäkään halua että exä vie mun lapset mun siskon luo jonka kans en ole ollu tekemisissä kymmeneen vuoteen muttei multa sitä kukaan kysy vaan hän vie kun on niin päättäny.
Väliin kyllä nii vituttaa tuo ettei omista lapsista ole tietoa viikkokausiin ja jos edes kysyt niin oot paska katkera exä joka ei halua päästää irti.
Kas kummaa kun se joka lapsen arjesta huolehtii 24 tuntia vuorokaudessa vielä kehtaa kysyä missä lapsi lomaansa viettää.

Yhteistyössä