Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en kans ihan ymmärrä miten sitä pillulimaa tulis sen vähempää sovituskopissa -tai että miksi sitä limaa tulis ylipäätään?
Ettekö te nyt ymmärrä huumorin päälle taas *puistelee päätään surullisena*
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en kans ihan ymmärrä miten sitä pillulimaa tulis sen vähempää sovituskopissa -tai että miksi sitä limaa tulis ylipäätään?
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä en kans ihan ymmärrä miten sitä pillulimaa tulis sen vähempää sovituskopissa -tai että miksi sitä limaa tulis ylipäätään?
Ettekö te nyt ymmärrä huumorin päälle taas *puistelee päätään surullisena*
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Niil on liian pienet pipat :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Niil on liian pienet pipat :snotty:
Ne ei sellasii nyt tällasilla helteillä voi päähän laittaa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:Niil on liian pienet pipat :snotty:
Ne ei sellasii nyt tällasilla helteillä voi päähän laittaa![]()
Nua on niin tiukat ettei ne lähre poies![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pienempi pipa on sillä jota haittaa toisen housujen sovittelut ja olemattomat limatNo joo, onhan se alessa ryysiminen varmaan ollut rankkaa. Saattaa se vähän hermoja kiristellä :hug: