G
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Gallup:Sekasyöjä
Juostiin eläimen perässä niin kauan, että eläin kuoli väsymykseen?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juoksemalla
Hmm... tosi on, että jos mulle iskettäis tapettu lehmä tohon nokan eteen eikä mulla olisi työkaluja, aika huonosti näillä hampailla saisin sitä lehmää syötyä.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Kasvissyöjä. Ihmisellä ei ole raateluhampaita. Enempää en ehdi nyt perustelemaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Juostiin eläimen perässä niin kauan, että eläin kuoli väsymykseen?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Juoksemalla![]()
Hei Keittis, sivusta rönsyän, että miten meni reissu? =)Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Hmm... tosi on, että jos mulle iskettäis tapettu lehmä tohon nokan eteen eikä mulla olisi työkaluja, aika huonosti näillä hampailla saisin sitä lehmää syötyä.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Hmm... tosi on, että jos mulle iskettäis tapettu lehmä tohon nokan eteen eikä mulla olisi työkaluja, aika huonosti näillä hampailla saisin sitä lehmää syötyä.Alkuperäinen kirjoittaja ...:Kasvissyöjä. Ihmisellä ei ole raateluhampaita. Enempää en ehdi nyt perustelemaan.
Riippuu ihmisestä. Kyllä kunnon neandertalilaisäidit käytti lapsillaan Reimateciä.Alkuperäinen kirjoittaja lunacy sioux:Onko ihminen alkujaan kulkenut alasti vai merkkivaatteissa?
Kyllä mäkin syön pihvit rare, mutta oletettavasti en saisi kokonaisen lehmän nahkaa edes näillä talttahampaillani rikki.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:mie taasen oon eri mieltä... nimim. pihvit rare kiitos!
Alkuperäinen kirjoittaja no:hampaiden perusteella olemme lihansyöjiä, jotka ravinnon puutteen vuoksi voivat elää myös kasviksilla. etelä-amerikan alkuperäiskansalla, jotka syö vain kasviksia, odotuselinikä on 47 vee.
Kiitos kysymästä, oikein hyvin =) Jetlag väsyttää, mutta huomenna ajattelin jo ryhtyä töihin. Ensi vuonna mennään taas B)Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Hei Keittis, sivusta rönsyän, että miten meni reissu? =)
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kyllä mäkin syön pihvit rare, mutta oletettavasti en saisi kokonaisen lehmän nahkaa edes näillä talttahampaillani rikki.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:mie taasen oon eri mieltä... nimim. pihvit rare kiitos!
Saitko ne tavanomaiset saavilliset sadetta niskaan iltapäivisin?Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Kiitos kysymästä, oikein hyvin =) Jetlag väsyttää, mutta huomenna ajattelin jo ryhtyä töihin. Ensi vuonna mennään taas B)
Mä ajattelinkin aikaa, jolloin ihmiskunta ei vielä osannut työkaluja valmistaa. Eli miten silloin ihmiset pyydysti ja söi lihaa.Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:juu no näin on. mutta onhan ne kivestä nylykemisvälineen vuosituhansien ajan tehty.... kyllä mie ossaisin hioa kivestä jonkumoisia teräviä kiiloja ja apunahan voipi käyttää vaikka puutaki (oksia, kaarnaa...).
oon joutunu iliman välineitä nylykemään kanin ja palottelemaan sorsan. kaikkeen tottuu ja kaikkea oppii, jos vaan viihtii. B)
En kertaakaan. Parina yönä satoi, mutta ei lainkaan päivisin.Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Saitko ne tavanomaiset saavilliset sadetta niskaan iltapäivisin?![]()