V
"vieras"
Vieras
Eikös sitä ole menneisyydessä esi-isät vetäny just raatoja naamariin?
Veti kun kasvit väheni, silti ihminen on luonnostaan kasvissyöjä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eikös sitä ole menneisyydessä esi-isät vetäny just raatoja naamariin?
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24225404:sä et ole mun suuhun nähny.![]()
Tietysti sulla on hampaat ja vauhti kuin gepardilla, uskotaan.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24225884:eipäs nyt liiotella. mutta ei mulla hampaat kuitenkaan ole kun viimeviikon lottorivi.![]()
Lihansyöjä et oo siltikään.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24225590:no ei tosiaankaan ole.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24226036:½ susi. pitäis riittää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24226036:½ susi. pitäis riittää.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24226393:totta jos puhutaan niin ihan yhtä hullu väite on se että ihminen olis kasvissyöjä kun se että ihminen olis lihansyöjä.
kumpikaan ei pidä paikkaansa kun ihminen on sekasyöjä.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24226506:ei ole edelleenkään.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24226552:tuo sun yleine tieto on mutua.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24226393:totta jos puhutaan niin ihan yhtä hullu väite on se että ihminen olis kasvissyöjä kun se että ihminen olis lihansyöjä.
kumpikaan ei pidä paikkaansa kun ihminen on sekasyöjä.
Mutta sitä mieltä olen kuitenkin ettei ihmisen ole tarkotus vetää kärpässientä, pallokalaa jne. Mä en ymmärrä miks pitää leikkiä hengellään kun on ihan ahventakin saatavilla.
Vaikee sanoa nykypäivänä kun voi vetää kaikenmaailman pallokalaa ja myrkkysieniä kun ne vaan on valmistettu oikein. Jos mietitään että ruoka pitäis löytää luonnosta ja sitä ei vois ns. valmistaa (kypsentää tms.) niin varmaan aika kasvispainotteinen sekasyöjä sitä olis. Raaka liha ei ole hyvää... tietysti ehkä tottumiskysymys? Mutta sitä mieltä olen kuitenkin ettei ihmisen ole tarkotus vetää kärpässientä, pallokalaa jne. Mä en ymmärrä miks pitää leikkiä hengellään kun on ihan ahventakin saatavilla.
Sekasyöjä, kuten lähimmät sukulaisemme gorillat ja simpanssitkin.