Onko ihminen mielestäsi kasvissyöjä, sekasyöjä vai lihansyöjä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Onko ihminen mielestäsi kasvissyöjä, sekasyöjä vai lihansyöjä?

• Äänestäjiä yhteensä
    37
  • Kysely suljettu .
[QUOTE="vieras";24225959]Tottakai on, katso suuhus. Kasveilla ihminen eli[/QUOTE]

104514_big.jpg

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24226036:
½ susi. pitäis riittää. :)

Tuossahan sen eron jo näkeekin, ihmisen hampaat ovat kaqsvien syöntiin tarkoitettuja, eikä ihminen sitä paitsi osannut edes metsästää vaan joutui syömään raatoja kun kasvit väheni ilmaston muuttuessa. Luuydin oli silloin tärkeä osa ruokavaliota, kun oltiin haaskoilla.

[QUOTE="vieras";24226063]Tuossahan sen eron jo näkeekin, ihmisen hampaat ovat kaqsvien syöntiin tarkoitettuja, eikä ihminen sitä paitsi osannut edes metsästää vaan joutui syömään raatoja kun kasvit väheni ilmaston muuttuessa. Luuydin oli silloin tärkeä osa ruokavaliota, kun oltiin haaskoilla.[/QUOTE]

totta jos puhutaan niin ihan yhtä hullu väite on se että ihminen olis kasvissyöjä kun se että ihminen olis lihansyöjä.
kumpikaan ei pidä paikkaansa kun ihminen on sekasyöjä.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24226393:
totta jos puhutaan niin ihan yhtä hullu väite on se että ihminen olis kasvissyöjä kun se että ihminen olis lihansyöjä.

Luonnostaan silti kasvissyöjä ja punaisen lihan poisjättämisestä ei ole kuin hyötyä. Nykyään kun ravintoa on, ei ole lihan syönti enää perusteltua etenkin kun naudat ovat kaikkea muuta kuin luontoystävällisiä

[QUOTE="vieras";24226487]Luonnostaan silti kasvissyöjä ja punaisen lihan poisjättämisestä ei ole kuin hyötyä. Nykyään kun ravintoa on, ei ole lihan syönti enää perusteltua etenkin kun naudat ovat kaikkea muuta kuin luontoystävällisiä[/QUOTE]

ei ole edelleenkään.
ja nuo perustelut on yhtä paljon peräpäästä kun kasvisyöntivouhotuskin.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24226506:
ei ole edelleenkään.

Mitenniin ei ole? Onhan se yleisessä tiedossa että ihmiset alkoi syödä lisää vasta kun ravinnosta oli muutoin pulaa ja silloinkin haaskoja. Ei ihmisen hampaat ole lihan syöntiin tarkoitettu

[QUOTE="vieras";24226547]Mitenniin ei ole? Onhan se yleisessä tiedossa että ihmiset alkoi syödä lisää vasta kun ravinnosta oli muutoin pulaa ja silloinkin haaskoja. Ei ihmisen hampaat ole lihan syöntiin tarkoitettu[/QUOTE]

tuo sun yleine tieto on mutua.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;24226393:

Tulihan se sieltä.

Vaikee sanoa nykypäivänä kun voi vetää kaikenmaailman pallokalaa ja myrkkysieniä kun ne vaan on valmistettu oikein. Jos mietitään että ruoka pitäis löytää luonnosta ja sitä ei vois ns. valmistaa (kypsentää tms.) niin varmaan aika kasvispainotteinen sekasyöjä sitä olis. Raaka liha ei ole hyvää... tietysti ehkä tottumiskysymys? Mutta sitä mieltä olen kuitenkin ettei ihmisen ole tarkotus vetää kärpässientä, pallokalaa jne. Mä en ymmärrä miks pitää leikkiä hengellään kun on ihan ahventakin saatavilla.

Mutta sitä mieltä olen kuitenkin ettei ihmisen ole tarkotus vetää kärpässientä, pallokalaa jne. Mä en ymmärrä miks pitää leikkiä hengellään kun on ihan ahventakin saatavilla.

tämä on ihana, kuin jonkin mummon suusta :)

mutta noin periaatteessa olen samaa mieltä ja lisäksi miksi pitää juoda kahvia, mässyttää karkkia ym. ihan turhaa. Kahvit ja kaakaot vielä tulee toiselta puolen maapalloa. Jotenkin kauhean turhaa syödä brasilialaisia banaaneja kun on kotimaisia porkkanoitakin saatavilla...

Vaikee sanoa nykypäivänä kun voi vetää kaikenmaailman pallokalaa ja myrkkysieniä kun ne vaan on valmistettu oikein. Jos mietitään että ruoka pitäis löytää luonnosta ja sitä ei vois ns. valmistaa (kypsentää tms.) niin varmaan aika kasvispainotteinen sekasyöjä sitä olis. Raaka liha ei ole hyvää... tietysti ehkä tottumiskysymys? Mutta sitä mieltä olen kuitenkin ettei ihmisen ole tarkotus vetää kärpässientä, pallokalaa jne. Mä en ymmärrä miks pitää leikkiä hengellään kun on ihan ahventakin saatavilla.

Sekava kirjotus :O sitä se kuume teettää. Eli pointtina se että ihmisen , kuten muidenkin elävien, normaali ruoka olis sitä mitä luonnosta saa ja maistuu hyvälle. Annettakoon luontoäidille sen verran arvostusta että jos ihmiselle parasta ravintoa olis paska niin ei se sillon maistuis paskalta...?

Yhteistyössä