Onko immeiset löytäneet muuta elämää?

Juures Suikale

Aktiivinen jäsen
31.05.2007
2 905
1
36
Tuntuuko miusta vaan, vai onko täällä tännään jotenkin hiljaista? Onko joku muka löytäny muuta elämää eikä oo vihjannut siitä miulle mittään? Niin tai siis oishan mullakin tottakai kaikkee toooosi hienoo tekemistä (...not), mutta kun tässä nojatuolissa on kovin mukava istua :snotty:

Ja taas käy niin, että ku lähen nukkumaan niin täällä alkaa mahottoman kuumat keskustelut. Mie oon pistäny merkille, että työ teette aina niin ihan tahallaan.

:xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
:

Ja taas käy niin, että ku lähen nukkumaan niin täällä alkaa mahottoman kuumat keskustelut. Mie oon pistäny merkille, että työ teette aina niin ihan tahallaan.

Noin mullekin aina käy. Ikinä en osu paikalle silloin, kun meno on kuumimmillaan. Ehkä mulla sitten on liikaa sitä elämää. Tai ainakin vääriin aikoihin vuorokaudesta. :'(

Mä en ainakaan ole. :/ Tai no, legojen parissa oon tänään viettänyt kiitettävän paljon aikaa, mies kun on iltavuorossa ja pojalla ei ole kavereita.
Voisin kyllä mennä jo töihin ja poika varmasti olis iloinen päästessään päiväkotiin muiden kaltaistensa pariin.

No, minä en ole tänään löytänyt yhtään mitään koneen ulkopuolelta. Juuri ja juuri sain sängyn peitettyä, kirjahyllyn siivottua ja perunarieskat leivottua... Tosin nyt juuri aion sulkea koneen, sillä aamulla menen äitipolille törkeän aikaisin ja pitää ruveta nukkumaan, että jaksan herätä.

Joutaisivat vaivata sinne polille aamuaikoina kaupunkilaisäidit ja antaa meidän maalaisrouvien heräillä ja matkustaa pitkät matkamme rauhassa.

Piika-äiti

Alkuperäinen kirjoittaja Homo heidelbergensis:
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
:

Noin mullekin aina käy. Ikinä en osu paikalle silloin, kun meno on kuumimmillaan. Ehkä mulla sitten on liikaa sitä elämää. Tai ainakin vääriin aikoihin vuorokaudesta. :'(

Eeei, ku nää kaikki varmana kattoo, että Suikale ja Heidelbergensis läksivät, NYT aletaan puhumaan oikeen tosissaan! Ihan varmasti.

Hitsi kuulkaa, oikeesti meinaa olla tylsää. Joskus (lue: hyvinkin usein) on tämmöisiä päiviä, että toki voisi tehdä vaikka mitä, mutta ei sitten kuitenkaan viitsi.

Miehenkin kanssa olisi kiva tehdä jottain yhteistä, mutta tässä sitä vaan istuskellaan, molemmat omilla sohvillamme. Näinköhän muuten kasvetaan erilleen? No, se on kyllä vielä kaukana, mutta kuhan taas ajan kuluksi pyörittelen ajatuksia päässäni - kiva että siellä edes jotain elämää on.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mulla lohkasee duunit ja remontti turhan suuren osan palstailuajasta :D Ja nyt kolmosen leffan pariin...telkkarikin vielä....

No mie myöhästyin huomaamattani leffalta, ei kehtaa hypätä kesken kaiken seuraamaan. Vaan hyvä kun muistutit: kohtapa löytyy tältäkin rouvalta elämää netin ulkopuolelta, alkaa meinaan aikamoinen sisustus- ja remonttirevohka, kun päästään muuttamaan uuteen vanhaan tönöömme kuun vaihteessa :D