Onko iso nenä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sa

Vieras
este sille, ettei voisi olla kaunis?

Onko se niiiin iso (no onhan se) mutta tekijä sille, että jos on kauniit silmät, suu ja vartalo, niin ei ole kaunis, jos nenä on iso?

Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
penelope cruz on hyvä esimerkki että voi olla kaunis.

no eihän Penellä ole kuin persoonallinen, mutta mulla on paljon isompi. Barbara Straisandkin jää kakkoseksi. Paitsi että meillä on erimuotoiset nenät. Keneenköhän voisin verrata tuota.. Sanokaa joku isonenäinen miesnäyttelijä, suomalainen, joskus olen miettinyt, että tommonen mullakin on.

Oho, en ole edes koskaan ajatellut että hänellä olisi iso nenä, mutta nyt kun katsoin kuvia, niin totta, isonpuoleinen on, muttei mikään huomiota herättävä. Jännä juttu, kun ko. hlö on niin kaunis kuin olla ja voi.

Eli ap:n kysymykseen vastaus: Ei ole esteenä kauneudelle. =)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

no eihän Penellä ole kuin persoonallinen, mutta mulla on paljon isompi. Barbara Straisandkin jää kakkoseksi. Paitsi että meillä on erimuotoiset nenät. Keneenköhän voisin verrata tuota.. Sanokaa joku isonenäinen miesnäyttelijä, suomalainen, joskus olen miettinyt, että tommonen mullakin on.

Markku Arokanto?
http://www.musiikkikuvat.com/kuvapankki/albums/userpics/10001/normal_arokanto_markku.jpg

itse mietin aivan samaa tossa yhtenä päivänä ja tulin siihen tulokseen että EI ole! tässä hyviä esimerkkejä "iso" nenäisistä julkkiksista jotka ovat mielestä mielettömän kauniita; penelope cruz, sarah shahi, uma thurman, cheryl cole (jolla tosin nenä ei ole iso mutta kyömy siinä on) Onhan nuita vaikka kuinka monta mutta yleensähän siihen nenään ei tosiaan kiinnitä huomiota koska kyseisillä hekilöillä on sitten jotain muuta todella kaunista esim. isot silmä, kaunis suu, upea kroppa, karisma? jne.. :)