Onko isoja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tissifani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hmm.. Mulla ei ole kovin isot, b85, mut sitäkin herkummat.. ;) söpöt ja terhakat nännit.. Ja pehmeät mutta kiinteät rinnat Jotka pitävät nännien nuolemisesta ja imemisestä... Myös rintojen väliin naiminen tuntuu hyvälle... Mmh..

Iän ja koon jo olenkin kertonut täällä (arva kuka) ja pidän siitä että mies kaksin käsin takaapäin survoo suuria rintojani, sitten ottaa isot nännit peukalon ja etusormen väliin ja puristelee niitä kihkeään tahtiin. Sitten hyvin himokkaasti kaappaa toisen nännin suuhunsa ja kielellä kiusaa sitä ,kunnes imaisee syvään. Siitä minä kostun!

Pete,Kerroin jo ,mitä sanot,mitä tykkäät? C.t,pystyt,pehmoiset,Etelä-Suomesta,nautin kun oikea mies koskettelee,suutelee,imee,puraise väliin,hyväilee...mmm..

minä rakastan tissiä.
kirjoitin yksikössä, sillä on kivointa rakastua yhteen tissiin. Yhden naisen tissiin. Tissi on intiimi asia, se ei ole mikään yleiskäsite. Minä rakastan naista, joka rakastaa antaa minulle tissiä. Tissi on ihaninta maailmassa. Ugh.

No täällä taidetaan tykätä vaan virtuaalisisesti tutustua tisseihin.

Mie kävin tossa hoitelemassa hommat yhden 25-vuotiaan baarituttuni kämpillä pari viikkoa sitten. Sillä on muuten D-kuppi ja ne on valtavat. Heh, möläytin vielä sängyssä että miten nuo ei valu kainaloihin. Ei mutta minusta on uskomatonta että miten niin isot tissit voi vielä olla kiinteät. Kätevä imeskellä niitä samalla kun höylää. =)

Niinhän minäkin luulin. Mutta oon aivan satavarma ettei se ole mitään silikoneja ottanut. No poikkeus vahvistaa säännön näköjään. Voi olla myös valtavia ja kiinteitä luomurintoja.