V
vieras
Vieras
Meillä miehen vanhemmat on neljän lapsenlapsensa suhteen niin tasapuolisia, että se välillä jo ärsyttää. Esim. jos ostavat miehen siskon lapsille vaikka uudet toppapuvut, koska he tarvitsevat, niin sitten ostavat myös meidän lapsille jotain samalla rahalla, vaikkei olisi mitään sen kummempaa tarvettakaan. Haluavat ehdottomasti olla tasapuolisia, ettei vaan kukaan (=miehen sisko ) pääse syyttämään suosimisesta. Kuulemma miehen mummi on aina suosinut toisia lapsenlapsiaan, ja se on ärsyttänyt miehen vanhempia eikä he halua olla samanlaisia. Ok, ymmärrän tämän, mutta he ei ymmärrä etten mä tule kateelliseksi jos hankkivat jotain tyttärensä lapsille muttei meidän lapsille. Koska mä en vaan osaa ajatella niin, että meidänkin lasten on saatava jotain ihan vaan siitä saamisen ilosta.
Omat vanhemmat on myös ihan tasapuolisia kaikkien lastenlastensa kanssa, tosin meidän lapsia on hoitaneet eniten. Kun sattuvat asumaan meidän lasten ala-asteen vieressä, joten lapset on voineet mennä mummolaan koulusta jos ollaan miehen kanssa molemmat oltu töissä. Muut sisarukset asuvat vähintään 20 km päässä, eikä he ole edes halunneet viedä lapsiaan hoitoon isovanhemmille. Meillä on lapset välillä siellä yökylässä, sisarusten lapset ei koskaan. Eikä he ole siitä mulle kateellisia, heillä on sitten puolison puolelta isovanhemmat auttaneet kun asuvat lähempänä.
Näitä muiden kokemuksia lukeneena voin todeta, että saan olla tyytyväinen omiin ja mieheni vanhempiin. Paljon huonomminkin voisi näemmä olla.
Omat vanhemmat on myös ihan tasapuolisia kaikkien lastenlastensa kanssa, tosin meidän lapsia on hoitaneet eniten. Kun sattuvat asumaan meidän lasten ala-asteen vieressä, joten lapset on voineet mennä mummolaan koulusta jos ollaan miehen kanssa molemmat oltu töissä. Muut sisarukset asuvat vähintään 20 km päässä, eikä he ole edes halunneet viedä lapsiaan hoitoon isovanhemmille. Meillä on lapset välillä siellä yökylässä, sisarusten lapset ei koskaan. Eikä he ole siitä mulle kateellisia, heillä on sitten puolison puolelta isovanhemmat auttaneet kun asuvat lähempänä.
Näitä muiden kokemuksia lukeneena voin todeta, että saan olla tyytyväinen omiin ja mieheni vanhempiin. Paljon huonomminkin voisi näemmä olla.