L
laiska äiti
Vieras
Olen aina ollut laiska ja en siksi jouluakaan niin stressaa. Osa jouluruuista ja leivonnaisista tehdään itse ja loput hankitaan valmiina. En ole keittiöihminen ja haluan oikeasti nauttia myös joulun odotuksesta enkä niin kuin siskoni, paahtaa hulluna koko joulukuu kun kaikki täytyy tehdä alusta asti itse ja sitten porataan kun taas meni tuo ja tuo pilalle. Lopulta aattona ollaan rättiväsyneitä niin ettei silloinkaan meinaa jaksaa nauttia työn tuloksista.
Edelliset vuodet siskolla meni vielä lapsettomana ok ja viimevuonna kun esikoinen osasi hädintuskin ryömiä niin koti sai olla rauhassa viimeisen päälle koristeltuna ja äiti kerkesi riehua keittiössä. Nyt kuitenkin samainen lapsi kiipeää jokapaikkaan ja kuorii joulukoristeita sitä mukaa kun äiti kerkiää niitä laittaa ja tietty siinä kärsii keittiötyötkin kun lapsen perään saa olla katsomassa. Saa nähdä montako kertaa kerkeää tulla tulenkatkuista teksitä vielä ennen joulua.......................
Joulurauhaa kaikille!
Edelliset vuodet siskolla meni vielä lapsettomana ok ja viimevuonna kun esikoinen osasi hädintuskin ryömiä niin koti sai olla rauhassa viimeisen päälle koristeltuna ja äiti kerkesi riehua keittiössä. Nyt kuitenkin samainen lapsi kiipeää jokapaikkaan ja kuorii joulukoristeita sitä mukaa kun äiti kerkiää niitä laittaa ja tietty siinä kärsii keittiötyötkin kun lapsen perään saa olla katsomassa. Saa nähdä montako kertaa kerkeää tulla tulenkatkuista teksitä vielä ennen joulua.......................
Joulurauhaa kaikille!