Onko Jipun ja Jussi Lammen suhde jo ruodittu?

Hattara-Auroora

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
2 689
1
36
Mun mielestä todella ylläri! Mutta on se Jussi Lampi niin karismaattinen mies että kyllä varmasti itsekin lämpenisin sille :p Ja Jippu on todella kaunis ja lahjakas nuori nainen. Molemmat taiteilijoita varmaankin hieman boheemeja persoonia niin varmasti sopivat hyvin toisilleen.. Ei se ikäero ole este heidän suhteelleen :)

Ei mua ainakaan kenenkään suhteen ikäerot haittaa, mut se että Lampi on luultavasti aloittanut suhteen vaimon seljän takana, niin se on vittumaista. Kun pitäisi tajuta erota ensin siitä toisesta, jos muuta tekee mieli.

Jippu on sellainen tekotaiteellinen teini...että hieman ihmetyttää ;) Ja eikös Mandi Lampi ollut hänen ikäisensä? Noh..ei ole minun elämäni tai ongelmani, senkus ovat yhdessä jos tykkäävät :)

Alkuperäinen kirjoittaja Niin:
Jippu on sellainen tekotaiteellinen teini...että hieman ihmetyttää ;) Ja eikös Mandi Lampi ollut hänen ikäisensä? Noh..ei ole minun elämäni tai ongelmani, senkus ovat yhdessä jos tykkäävät :)

Milloin on sitten vakavasti otettava taiteilija? Minusta Jipulla on hyviä kappaleita ja vahva ääni

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jotenkin vähän hälyttävää, että mies alkaa surustelemaan samanikäisen kanssa, kun edesmennyt tyttärensä oli. Liekö kuolema vielä käsittelemättä...

Aikamoista aliarviointia. Pitäiskö jättää suhde sikseen vain sen takia, että ihastus on samanikäinen kuin kuollut tytär? Haloo!

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
Lampi OLI karismaattinen vielä muutama vuosi sitten, silleen Veeti Kallio-tavalla. nyt muistuttaa lähinnä Juhani Palmua.

Lienetkö ymmärtänyt karisman väärin? Karisma ei ole sama asia kuin ulkoinen komeus, vaan se tulee sisältä päin.

Lienen en, koska en tunne ketään mainitsemaani henkilöä, joten karisma minulle heissä on se, mikä näkyy julkisuudessa.

Yööööööööök Jippu, tuplayööööök Jussi Lampi ja Jippu.

Mutta jos ihan rehellisiä ollaan, ei kuulu mulle eikä kellekään muullekaan. Ei toi oo oikeesti edes kuvottavaa, jos vertaa johonkin Morgan Freemaniin.

Jotenkin vähän hälyttävää, että mies alkaa surustelemaan samanikäisen kanssa, kun edesmennyt tyttärensä oli. Liekö kuolema vielä käsittelemättä...

Aikamoista aliarviointia. Pitäiskö jättää suhde sikseen vain sen takia, että ihastus on samanikäinen kuin kuollut tytär? Haloo!

No luuletteko oikeasti, että noiden kahden suhte kovinkaan kauan kestää? Juppu jossain haastattelussakin sanoi, että hänellä on ikäisekseen paljon rikkoutuneita suhteita takanaan. Ilmeisesti isähahmoa tällä kertaa hakee :(

Kyllä minun ainakin sääliksi käy noin nuorta tyttö.

Lampi OLI karismaattinen vielä muutama vuosi sitten, silleen Veeti Kallio-tavalla. nyt muistuttaa lähinnä Juhani Palmua.

Lienetkö ymmärtänyt karisman väärin? Karisma ei ole sama asia kuin ulkoinen komeus, vaan se tulee sisältä päin.

Lienen en, koska en tunne ketään mainitsemaani henkilöä, joten karisma minulle heissä on se, mikä näkyy julkisuudessa.

Ehkä kannattaisi opetella katsomaan tarkemmin.

Ehkä kannattaisi opetella katsomaan tarkemmin.

Tai sitten luottaa omaan arvostelukykyynsä ja makuunsa?

Tämä minullakin tuli ensimmäisenä mieleen ;(. Ajattelin, pitäisikö tytär tästä, jos eläisi. Ikään kuin tämä suhde ei olisi kunnioittavaa tytärtä kohtaan. Aika ihmeellinen ajatus, mutta näin...

Jos he ovat vanhoja ystäviä, kuten Lampi asian ilmaisi, eikö Jippu ja Mandi ole olleet sitten ainakin perhetuttavia, jos eivät kavereitakin keskenään. Kyllähän Mandi keikkaili ja teki töitä isänsä kanssa ilmeisen paljonkin, eli samoissa piireissä ainakin hengailleet.

Jos he ovat vanhoja ystäviä, kuten Lampi asian ilmaisi, eikö Jippu ja Mandi ole olleet sitten ainakin perhetuttavia, jos eivät kavereitakin keskenään. Kyllähän Mandi keikkaili ja teki töitä isänsä kanssa ilmeisen paljonkin, eli samoissa piireissä ainakin hengailleet.

Ota nyt selvää... Kohta saadaan lukea erosta.

Yhteistyössä