Onko jo pikkuhiljaa alkavaa synnytystä vai mitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hohoi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hohoi

Vieras
Supistuksia on ollut pitkin raskautta joten niitä en pidä minään, ja hassua että ne on tänään olleet poissa mutta alaselkä ja alavatsa on liekeissä? Pystyn olemaan mutta tukala olo. Vauva liikkuu muttei "hypi ja pompi" niin kuin normaalisti vaan liikkuu kuin hidastetussa filmissä. Polttelua on ollut toki aamusta asti, mutta on kyllä tosi epämukava olo ollut tänään. Ei ole nälkä. Painetta tuntuu alapäässä ja tuntuu että painaa suoleenkin.

voin sanoe et etukätee et paljoo voi ennustaa, ainakin nin mun tapaukses, mul oli rv 37asti tuntemukia et ehkä tänään, niin aina jomotti erillailla supisti erillailla tai jotain :). kunnon supistukset alko yöllä eikä päivä tai ilta ollu siitä mitenkään erikoisesti varottanut :)

Mä täällä mietin ihan samaa.. Mulla vko 40+6, alaselkää särkee ja polttelee vähän väliä, mutta silloin ei kyllä mene kovaksi. Sit tulee etupuolelle niitä supistuksia et vatsakovettuu mutta ne ei taas oo kipeitä!
Vauva tuntui olevan tosi alhaalla ja vähän väliä tulee sellainen olo et pissat tulee just housuun ;D!
Mulla tää kolmas raskaus, aiemmat syntynyt ihan lasketun tietämillä eikä ole supistuksilla tms varoitellut etukäteen..ja synnytyksen ollut suht nopeita eka 2tuntia ja toinen 6tuntia!
Nyt sit mietityttää et kuinka paljon nää tekee ennakkoon jo töitä et tulleja kauhea kiire! Kun noin nopeesti on tullut tavallaan nollapisteestä!

Yhteistyössä