Onko joistakin vaatteista/vaatetyyleistä luovuttava tietyässä iässä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Massikassi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Massikassi

Vieras
Tottakai jokainen saa pukea päälleen ihan mitä haluaa ja joo ei kuulu mulle. Tämän kumminkin joku olisi aikonut sanoa:).
Kotivaatteina voi pitää mitä vaan ja ymmärrän kyllä, että esim. lasten kanssa puistoon kurakelillä ei laiteta ykkösiä ja koiraa pissatetaan joku vanha kulahtanut huppari päällä. Tottakai. Tiedostan myös, että maitokaupassa asioidaan hyvin erilaisista lähtökohdista ja silloin ei voi ihmisistä paljon päätelmiä tehdä

Mun mielestä puolipitkät legginsit ovat yksi asia, jotka mun mielestä kuuluu vain pikkutytöille. Samoin valkoiset tai kovin värikkäät leggarit vain pikkutytöille.
Kokonaan pinkki/vaaleanpunainen/ mekko menee mun mielestä max. ylioppilasneidolle ja sitä vanhemmilla on mun mielestä jo överimauton.
Samaten huppareissa pinkki väri alkaa olla vähän liikaa 20+ ikäisellä. Siis vaaleanpunainen kauluspaita, neuletakki, kaulahuivi jne sopii toki minkä ikäiselle tahansa.

Värikkäät tennarit kuuluu teineille ja samaten värikkään pillifarkut/farkkuleggarit ei oikeen kuulu täysi-ikäiselle.

Eikä oteta asioita turhan vakavasti;)
Nämä siis MINUN mielipiteitäni.

Mä en ole noista ap:n mainitsemista yhtään samaa mieltä, mutta minishortsit tai todella lyhyt hame näytää kamalalta teini-iän ylittäneen päällä, vaikka olisi kuinka hyvä kroppa ja sorjat sääret. Rannalla menevät kyllä, ja mökillä tms. mutta ei kaupungilla.

Ei. Ne pukeutumistyylit, joita inhoan, näyttävät mun mielestä ihan yhtä hirveiltä kenen tahansa päällä, oli ikää 18 tai 80. Esimerkiksi joku pinkki huppari, ellei se sitten jostain syystä sovi ko. ihmiselle erityisen hyvin.

Mä en ole noista ap:n mainitsemista yhtään samaa mieltä, mutta minishortsit tai todella lyhyt hame näytää kamalalta teini-iän ylittäneen päällä, vaikka olisi kuinka hyvä kroppa ja sorjat sääret. Rannalla menevät kyllä, ja mökillä tms. mutta ei kaupungilla.

Mun mielestä lyhytkin hame menee, jos sen osaa yhdistää oikein (esim. löysä yläosa, matalat kengät). Sellainen vyön levyinen hame näyttää kyllä karsealta teininkin päällä.

Yhteistyössä