Onko jokin asia mitä et toivoisi pahimmallekaan vihamiehellesi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja The titityy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

The titityy

Vieras
Minä aikoinaan endoa sairastaessani ja helvetin kipuja kärsiessäni ajattelin että tätä tuskaa en toivoisi edes pahimmalle vihamiehelleni.

Vähän ristiriitaista sen kanssa että joillekin olen kuolemaa toivonut.
Ehkäpä kuitenkin ne saastat saisivat kuolla sen kivun kanssa joka oli suurempi kuin synnytystuska kertaa sata.... hmm... :|

Alkuperäinen kirjoittaja The titityy:
Minä aikoinaan endoa sairastaessani ja helvetin kipuja kärsiessäni ajattelin että tätä tuskaa en toivoisi edes pahimmalle vihamiehelleni.

Vähän ristiriitaista sen kanssa että joillekin olen kuolemaa toivonut.
Ehkäpä kuitenkin ne saastat saisivat kuolla sen kivun kanssa joka oli suurempi kuin synnytystuska kertaa sata.... hmm... :|

En minäkään pystyisi henkkoht. ketään kiduttaa tai rääkätä tai toivoa helvettiä kenellekään. joidenkin kuolemaa toivon, jotta eivät olis enää haitaksi minulle.

En minä haluaisi toivoa pahimmallekaan vihamiehelleni mitään pahaa. Jos se paha nimittäin sitten sattuisi, olisi itsellä kauhean huono mieli asiasta, vaikka en usko, että toivomalla saisikaan sellaista aikaan.

En yleensäkään toivo mitään pahaa kenellekkään.
Vihaaminen ja alkukantainen raivo jotakuta kohtaan on sitten taas ihan eri juttu.Mutta yleensäkin,kun tilannetta oikein alkaa ajatteleen,niin ku olen vaikka miten raivon vallassa jotakuta kohtaan,niin en kyl silti oo ikinä esim. toivonut kenenkään kuolemaa...Siis tässä päivittäisessä elämässä.Tietysti jotkut pedofiilit/sadistiset murhaajat on jollain tapaa eri juttu..Äh,kauheen vaikee asia.

Ei o tapana toivoo kelleen mitään pahaa. Mä oon sellanen, että aiheesta räjähdän ja saatan olla tosi vihainen, mutta se on sit siinä. Ja joillekin ihmisille, joiden kanssa on joskus ollut tosi ikäviä asioita, en suo ajatustakaan.

Matti Nykästä poikaystäväksi :whistle: . Sori, ei sais pelleillä :ashamed: .

On paljon asioita joita en toivoisi edes pahimmalle vihamiehelleni. En itse asiassa osaa edes toivoa mitään pahaa kenellekään. Kuitenkin ajattelen että paha saa aina palkkansa.

Alkuperäinen kirjoittaja tutkittu:
Hermorata tutkimusta!! Yks halavatun koe joka on keksitty ihan sata varmasti jossain keskitysleirissä.

No mul on tehty hermorata tutkimus mut ei se miltään tuntunu:O

Lapsen kuolemaa en toivo kellekkään ennemmin ku ite on kuollu. Läheisten kuolemaa äitin tai isän tai lähinnä kohdalla joudutaan kokemaan ennemmin tai myöhemmin. Mut en mä niitä toivo kellekkään!

Ei mulla ainakaan tällä hetkellä ole vihamiehiä enkä muista, että onko ollutkaan. Tottakai toivon välillä kauheita asioita (kuten keskenmeno... :whistle: ) joillekin, mutta ei kukaan ole vielä ollut mun pahojen toiveiden pitkäaikaisena kohteena.

No mul on tehty hermorata tutkimus mut ei se miltään tuntunu:O

Sulla on sitten ilmeisesti jotain vikaa siinä... Terveenä voin sanoa että KYLLÄ tuntuu kun laitetaan isolla neulalla suoraan hermoon sähköä, saatikka kun sillä neulalla ensin se hermo sieltä kaivetaaan-tuntuu!!!
Tämä sama kun toistetaan sormista kainalo kuoppaan, aina 5cm:n välein. Voin ihan rehellisesti sanoa että kipu on järjen ulottumattomissa...

Yhteistyössä