Onko joku jo ostanut joululahjoja ja mitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja koppis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

koppis

Vieras
Ekaa kertaa elämässäni olen jo ostanut isommille lapsilleni molemmille yhdet kirjat, joista tiedän heidän varmasti tykkäävän ja lisäksi molemmille dvd:t. Muuta ei vielä ole hankittuna. Yleensä mulla on jäänyt ihan viime tippaan, mutta nyt haluan ostaa ajoissa.

Suurin osa on hankittuna. Lapsille kävin ostelemassa legoja puoleen hintaan viikko sitten. Miehelle ostin lahjan jo kesällä alennuksista. Lasten ja nuorten kirjoja hamstrasin muutama päivä sitten, kun myivät eurolla kappale. Sukulaisille ostelin uusia pyyhkeitä alesta.

* uus teeppari veljelle, jossa luki VOIN OLLA VÄÄRÄSSÄ MUTTA EN MYÖNNÄ SITÄ! (kirppislöytö 3?)
* Hello Kitty pipot tutun kutomina
* vaatetta alerekeistä
* baby bornin turvakaukalo (kirppislöytö 6?)
* 3 teletappi dvd:tä tyttärille á 5?
* jukkahakka minikummipojalle
* spiderman talvikengät vanhimmalle kummipojalle
* joitain kirjoja
* sukulaispariskunnalle tilasin Yön uusimman levyn

ja edelleen suurin osa lahjoista hankkimatta |O

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Suurin osa on hankittuna. Lapsille kävin ostelemassa legoja puoleen hintaan viikko sitten. Miehelle ostin lahjan jo kesällä alennuksista. Lasten ja nuorten kirjoja hamstrasin muutama päivä sitten, kun myivät eurolla kappale. Sukulaisille ostelin uusia pyyhkeitä alesta.

Mistä sai kirjoja 1eurolla?

Olen ostanut jo äitinikin joululahjat valmiiksi. Kannattaa laittaa liikaa vapaa-aikaa omaava assi asialle. :D

Löysin mm. Disneyn kävelyauton alle kahdenkympin ja Lushin grab a bag -kampanjan ylläripussissa oli yli 60 euron edestä kylpytuotteita; maksoi vain 25 ?. Isälleni löysin vanhoja vinyyleitä, panttilainaamon myymälästä sai edullisesti koruja jne.

Yhteistyössä