Onko joku lukenut kirjan: Jää?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "nekku"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

"nekku"

Vieras
Onko joku lukenut (ja tykännyt) kirjasta Jää? Minä en pääse alkua pidemmälle. Teksti tuskastuttavan pitkäveteistä. Kuinka pitkälle pitäisi lukea, että juoni imisi mukaan?
 

Yhteistyössä