Onko joku pettynyt kovasti käytetyn lastenhaalarin ostossa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja t
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

t

Vieras
Onko käynyt niin, ettei haalari esim. enää olisikaan vedenpitävä? Mietin huutiksesta tai kirppikseltä haalarin ostamista, mutta mistä sen tietää, onko pesty oikein jne.

Minä ainakin olen tehnyt loistokauppoja, mutta olen maksanut haalarista maksimissaan 10 euroa - eli tuolla hinnalla olen löytänyt juuri sitä mitä olen tarvinnut. Toisaalta olen tuolla rahalla saanut myös aivan kuin uuden 2-osaisen hienostelupuvun. Ja reiman 140 senttisen cordura-haalarin, joka kesti yhden talven tosi kovaa käyttöä.

Käytettynä ei saa uutta pukua, joten täytyy olla vain tarkkana. Ja itse ainakin mielummin haluaisin nähdä puvun itse, eli ostaisin vain kirppikseltä, ja sielläkin miettisin tarkkaan mitä olen valmis vaattesta maksamaan.

En ole pettynyt. Kulunutkin Remu ajaa paremmin asiansa kuin joku alunperinkin halpishaalari. Aina ovat pitäneet riitävästi kosteutta/vettä, jopa hyvin kulunut varavarahaalariksi ostettu 5 E Reimatec :)

live kirppiksiltä löytää välillä tosi halpoja, kuten uuden veroinen 2-osainen toppa setti 4e :D Oon kyllä netistäkin ostanu muutaman ja vähn kalliimpiakin enkä ole kertaakaan pettyny kuntoon.

MInä ostin riskillä Rasavilin haalarin ensimmäistä kertaa huutiksessa myyvältä henkilöltä. Kuvaus oli, että uudenveroinen, vähän pidetty jne. Kun haalari tuli, niin se oli kuin uusi. Ei mitään käytön jälkeä. Aivan huippu oli. Hinta oli 40 eur Rasavi cordurapuvusta.

Yhteistyössä