Onko joku rajoittanut lomareissuja H1N1:n takia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mamma

Vieras
Meillä on lasten kanssa suunnitteilla reissata vielä täälä kotisuomessa. Ihan vaan korkeasaarta, kylpylää jne. En ajatellut niitä kyllä perua, mutta mielessä se jo ehti käydä.
Kannanottoja?

Mun mielestä Suomessa matkustelua on ihan turha alkaa vältellä. Eihän sitä voi sitten mennä edes ruokakauppaan tai töihin, jos noin alkaa ajatella. Yhtä lailla taudin saan marketin kassajonosta kuin Korkeasaarestakin. Ja töihin, asiakaspalveluun, mun on ainakin ihan pakko mennä loman jälkeen.

Perjantaina alkaa loma... Tuun kahdeksi viikoksi Suomeen taalta kamalasta possulenssu-Britanniasta. Muuta lomailua en ole suunnitellut. Varmaan ihan vaan kotimaassa, tai siis Britanniassa, menee loppuloma.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mun mielestä Suomessa matkustelua on ihan turha alkaa vältellä. Eihän sitä voi sitten mennä edes ruokakauppaan tai töihin, jos noin alkaa ajatella. Yhtä lailla taudin saan marketin kassajonosta kuin Korkeasaarestakin. Ja töihin, asiakaspalveluun, mun on ainakin ihan pakko mennä loman jälkeen.

Kiitos. Tosin varmaan mä sitten juoksen jossain kylpylän leikkipaikassa lasten perässä käsidesin kanssa.

Yhteistyössä