Onko joku raskautunut..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja epäilevä..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Juu, ei ole ehkäisy ei..
Ois kuitenkin kiva saada tietää et onko ihan oikeasti joku raskautunut ettei pelkkiä,"kuulin tutulta..". Eikös "tohutippojen" mukana voi sujahtaa siittiöitä?
Epäilen että itselleni on saattanut käydä nyt näin, tosin kierto ei ole vielä lopussa, mutta.. :whistle:

Olisiko ehkäisylääkäri voinut huomata raskautta tehdessään sisätutkimuksen?

Mä olen aina tullut kertalaakista raskaaksi kun on yritetty. Välillä ollut ehkäisynä keskeytetty yhdyntä (1½ vuottakin) eikä ole käynyt "vahinkoa". Se että tulee raskaaksi tällä tekniikalla johtuu yleensä siitä että mies ei malta vetäytyä ajoissa :wave: On myös tehty tutkimuksia, joissa on todettu että touhutipoissa ei ole siittiöitä.

En usko, että se on mahdollista muuta kuin tilanteessa, jossa keskeytetty yhdyntä ei olekaan keskeytetty, eli mies ehtiikin aloittaa laukeamisen, ennen kuin kerkeää ulos naisesta tai jos mies on aika vasta ennen yhdyntää saanut siemensyöksyn, jolloin siittiöitä on voinut jäädä virtsaputkeen ja näin kulkeutua touhutippoihin.

Mutta koska nämä kaksi tilannetta on aika mahdollisia, eikä keskeytetyn yhdynnän harrastajat varmaan tule näitä ajatelleeksi, on varmasti paljonkin sellaisia, jotka ovat tulleet raskaaksi keskeytetystä tai "keskeytetystä" yhdynnästä...

eli toi keskeytetystä yhdynnästä raskaaksi tuleminen on vain lentävä legenda. ja tarkoitin juuri keskeyttämistä ennen laukeamista, ei keskeytystä laukeamisen aikana. Mutta jos raskaaksi olisinkin tullut, tulen ilmoittamaan! ;)
kokemuskia vielä kuitenkin voi jättää! ;) (kiva lukea)

kyllä ihan itse olen saanut neljännen näin. keskeytettyä käytettiin useita vuosia ja kappas kolmannen jälkeen ei toiminutkaan...ja ihan ei tosissaan ollut tarkoitus tulla raskaaksi mutta kunhan oltiin varomattomia kun ennenkin toiminut.

Yhteistyössä