S
sondersson
Vieras
mä suosittelisin noita suolakylpyjä (ja sitten ei muita pesuaineita), pelkästään luontasia rasvoja iholle, lisäaineitten kokonaan pois jättämistä ja sokerin käytön reilua vähentämistä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:mä suosittelisin noita suolakylpyjä (ja sitten ei muita pesuaineita), pelkästään luontasia rasvoja iholle, lisäaineitten kokonaan pois jättämistä ja sokerin käytön reilua vähentämistä.
Alkuperäinen kirjoittaja tääl yks:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mennis harmaana:suosittelen kokeilemaan päivittäisiä suolavesikylpyjä, jonka päälle kunnon rasvaukset.
Kertoisitko vähän tarkemmin noista suolavesikylvyistä?
Meille vanhahko, eläkkeelle kohta jäävä terv.hoitaja suositteli myös noita suolavesikylpyjä. Hitsi, en muista paljonko piti olla suolaa ja sitäkään en varmaksi muista, että pitiköhän olla merisuolaa... Täytyis kysyä mieheltä muistaako se. Ei oo tullu kokeiltua sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:mä suosittelisin noita suolakylpyjä (ja sitten ei muita pesuaineita), pelkästään luontasia rasvoja iholle, lisäaineitten kokonaan pois jättämistä ja sokerin käytön reilua vähentämistä.
Noi vois kyllä oikeasti tepsiäkin tai auttavan edes vähän. Voi kyllä olla, että joku ruoka-aineallergiakin on taustalla, vaikka yleisimmät ruuat on testattukin prickeillä (mitään ruoka-allergioita ei ole löydetty). Mutta eipä nuo testit kyllä ole ainakaan pienillä lapsilla täysin luotettavia.
Alkuperäinen kirjoittaja hali:aurinko yleensä auttaa attooppista ihoa. Muuten voi olla joku aurinkoallergia. (näppylöitä)
Olen syntynyt atoopisella iholla ja mun tietääkseni siitä ei koskaan pääse eroon. Iho voi vain paremmin välillä. Käytän lv pesuaineita, vältän joitakin lisäaineita, ollaan paljon ulkomailla (auringossa) mikä poistaa esim talvella tosi paljon oireita. Rasvaan joka päivä aamu ja illoin itseeni perusvoiteella. Sibikort tai hydrokortisoon auttaa jos pahempia oireita. Tai sitten kortisooni tabletit lääkäriltä! Sen kanssa oppii elämään! Tsemppiä teille kaikille!
Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:ainiin ja rasvaa reilusti ihan sisäisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja sondersson:mä suosittelisin noita suolakylpyjä (ja sitten ei muita pesuaineita), pelkästään luontasia rasvoja iholle, lisäaineitten kokonaan pois jättämistä ja sokerin käytön reilua vähentämistä.
Noi vois kyllä oikeasti tepsiäkin tai auttavan edes vähän. Voi kyllä olla, että joku ruoka-aineallergiakin on taustalla, vaikka yleisimmät ruuat on testattukin prickeillä (mitään ruoka-allergioita ei ole löydetty). Mutta eipä nuo testit kyllä ole ainakaan pienillä lapsilla täysin luotettavia.
Tiedätkö minkä ikäisille tekevät noita prick-testejä? Joko 1-vuotiaalle?
Alkuperäinen kirjoittaja Orion-:Kokeilkaa viljatonta ruokavalioa. Ja tietysti aitoja rasvoja.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mennis harmaana:suosittelen kokeilemaan päivittäisiä suolavesikylpyjä, jonka päälle kunnon rasvaukset.
Kertoisitko vähän tarkemmin noista suolavesikylvyistä?