Onko joku teistä "tehnyt" vielä yhden lapsen, koska kaksi ensimmäistä ovat samaa sukupuolta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Me oltiin ihan varmoja, että kaksi lasta riittää. Nyt on sitten kaksi poikaa, vanhempi täytti juuri 2v ja nuorempi on 3 kk ikäinen vauva.

Outoa, mutta nyt alan miettimään että josko vielä sittenkin kolmas, jos vaikka tulisi se tyttö (ja häpeän itsekin hieman tätä ajatusta, pojat on rakkaita eikä sukupuolella ole väliä jne).

Onko joku teistä päätynyt yrittämään vielä sitä kolmatta lähinnä sillä ajatuksella, josko tulisi sillä kertaa eri sukupuolta kuin kaksi ekaa?

Meillä on kyllä kotikin sen verran ahdas, että kahden pojan kanssa täällä vielä asuu. On 4h+keittiö, neliöitä kuitenkin vain 85. Nyt on olkkari, makkari ja kaksi muuta huonetta (joista on kaavailtu molemmille pojille omat huoneet), eli kolmannen synnyttyä pitäisikin jo miettiä uudestaan..

.... ja sitten minusta tulisi kenties kolmen ihanan pojan äiti ;)

Mä kiinnitin huomiota vaan tohon että on ahdasta :D Meillä on 4h+K ja meillä on 4 lasta ja 2 koiraa :) +tietty me aikuset ja mun mielestä meill on hyvinkin tilaa :)

Voihan sitä tyttöä yrittää :) kunhan muistaa varautua että saattaapi se poika taasen tulla :D meillä on 3 ekaa tyttöjä ja 4 on poika, ei kylläkään "tehty" poikaa enää vaan ennemminkin oli ihana "yllätys" ja ihana yllätys oli myöskin sit se että 3 tytön jälkeen saatiin poika :)

Viimeksi muokattu:
No mun tuttu on. Ja nyt se mussuttaa, kun mies ei osallistu. Ei saa nukkua, ei saa istua koneella, ei saa sitä eikä tätä...
Facebook täynnä tekstejä, kuinka kohta haetaan risu yms.. ja sitten valitetaan kuinka syvältä perhe-elämä on jne..

Mää oon aivan varma siitä että jos vielä kolmas joskus tulis niin sekin olis tyttö, meillä kaks tyttöö jo :D Asutaan kolmiossa, 2lasta ja koira. Vois tulla ehkä sitten ahdasta jos kolmas tulis.

Meillä esikoinen on poika ja kuopus tyttö niin ei ole tuollaista tarvinnut miettiä, tosin ei koskaan kyllä ollut tarkotus koettaa enempää kuin kahta lasta vaikka olisivat olleet samaa sukupuolta.

Yhteistyössä