Onko joku tullut raskaaksi pillereistä huolimatta? Jotka kuitenkin ennen olleet 100% varma ehkäisy keino?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "viera"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"viera"

Vieras
Onko sellainen mahdollista..? Niin tai kaikkihan on mahdollista, mutta olis tosi outoo jos yks kaks pillerit ei tehoiskaan.. Vaikuttaaks siihen jokin vai miten se silleen käy?

Mä olen nimittäin alkanut nyt toden teolla miettiä mikä hitto mua vaivaa :/
Paino noussut aivan tuosta vaan kolmisen kiloa. Vatsa turvoksissa kuin pallo. Olen koittanut vetää sitä sisään, mutta kun olen rentona niin vatsa on kuin kahdessa muussa raskaudessa ollut.
Ja olen oikeasti hoikka.

Menkat mulla kyllä tullut ihan normisti ja ajallaan. Ainut mitä outoo ehkä niissä niin kahet vikat oli jotenkin niukat ja loppu aikasemmin kuin yleensä.

Valkovuotoa välillä hulahtaa kuin vikoissa raskauksissa.

Ja nyt mä olen ollut huomaavinani kärsiväni myös ajottain pahasta olosta.
Aamusin olen ihan turvoksissa kuten noita kahta odottaessa.
Olen pirun väsynyt kun aamusin herään. Vaikka yleensä mua ei väsytä.
Olen myös tuulella käyvä ja ärtynyt.

Eli kaikki samat oireet täsmää kun noita odottaessa, MUTTA mä syön pillereitä! Otan ne aina aamulla a suurinpiirtein samaan aikaan. Pillerit aina ennen tehonneet.

Eli mä alan miettiä et onks mulla vatsassa joku älyttömän iso kasvain vai mitä hittoa.
Hormooni häiriöksikään tätä ei voi enää laittaa kun kuopus on jo reilu 1v.

[QUOTE="hmm";22273203]eivät todellakaan ole 100% ehkäisykeino. :) se oli yhdeksänkymmentäjotakin se ehkäisyprosentti.[/QUOTE]

juu tuossahan tuo tulikin tuo juttu mikä mun piti vielä kirjoittaa, koska tiesin jonkun takertuvan siihen :D

Eli eivät ole 100% ehkäisykeino, mut mulla ne on aina ollut.

Mahdollista on. Itse olen elävä esimerkki. Söin pillerit samaan aikaan päivittäin, mutta eivätpä tehonneetkaan. Vaihdoin pillerini hormoonittomampiin kuin entiseni pari kuukautta aikaisemmin. Nähtävästi ei hormoonit riittänyt niissä.

[QUOTE="prims";22273243]Mahdollista on. Itse olen elävä esimerkki. Söin pillerit samaan aikaan päivittäin, mutta eivätpä tehonneetkaan. Vaihdoin pillerini hormoonittomampiin kuin entiseni pari kuukautta aikaisemmin. Nähtävästi ei hormoonit riittänyt niissä.[/QUOTE]

Miten pitkällä olit kun huomasit olevasi raskaana?

Ja mulla on femodenit.. niiden hormonipitoisuudesta en tiedä, mut tähän saakka tehonneet..

[QUOTE="Sirpa";22273356]Söin pillereitä ja huomasin olevani raskaana vasta rv 10XD
Mutta katunut en ole lainkaan, nyt vieressä on 7vko:N ikäinen poika:)[/QUOTE]

Mistä huomasit?
Tuliko sulla menkat ihan normisti?

Miten aloit epäillä?

Meillä jo ennestään siis kaksi lasta.

Uusimmat

Yhteistyössä