V
vieras
Vieras
Tuli mieleen tuosta ketjusta, jossa ap on raskaana ystävälleen.
Miten tämä sitten eroaa siitä, että synnyttää lapsen ja antaa adoptoitavaksi? Mitä takeita on siitä, että tulevan lapsen isä myös kantaa vastuunsa lapsesta tämän synnyttyä? Eli naisen täytyy käydä läpi raskausaika, synnytys ja vauvasta luopuminen, koska mies haluaa lapsen? Minä olen ainakin ehdottomasti tuota vastaan! Se on loppupeleissä naisen päätös, pitääkö lapsen vai tekeekö abortin ja hyvä niin. Itse en tosin aborttia helpolla tekisi.
Miten tämä sitten eroaa siitä, että synnyttää lapsen ja antaa adoptoitavaksi? Mitä takeita on siitä, että tulevan lapsen isä myös kantaa vastuunsa lapsesta tämän synnyttyä? Eli naisen täytyy käydä läpi raskausaika, synnytys ja vauvasta luopuminen, koska mies haluaa lapsen? Minä olen ainakin ehdottomasti tuota vastaan! Se on loppupeleissä naisen päätös, pitääkö lapsen vai tekeekö abortin ja hyvä niin. Itse en tosin aborttia helpolla tekisi.