V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mies voi käyttää ehkäisyä, jos ei lapsia halua. Luonto nyt vaan ei ole tasa-arvoinen. Ei sekään ole tasa-arvoista, että nainen kantaa, synnyttää ja imettää. Kenenkään ei tarvitse käydä noita läpi vasten tahtoaan.
Myös nainen voi käyttää ehkäisyä jos ei lasta kerran halua!
Jos mies haluaa lapsen ja nainen ei, muttei silti ehkäise, tottakai miehellä pitäisi olla oikeus saada pitää oma lapsensa.
Sinäkö synnyttäisit lapsen, jota et halua...kävisit läpi raskauden ja synnytyksen, jotta mies kasvattaisi lapsen? Tuohan olisi sinun kannaltasi sama asia kuin lapsen synnyttäminen adoptoitavaksi. Onko tasa-arvoista, että nainen joutuu käymään läpi kaikki raskaus- ja synnytystuskat, vaikka ei itse halua lasta? Samantien voisi kieltää kaikki abortit. Entä jos mies haluaa abortin ja nainen haluaa pitää lapsen?