Onko joulupukin kirje jo tullut??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihmettelen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihmettelen

Vieras
Tilasin postin sivuilta joulupukin kirjeen jo aikapäiviä sitten, eikä sitä ole vieläkään näkynyt. Postikin kulkee enää 3 päivää... Onko kukaan muu tilannut ja onko jo tullut, vai pitäiskö jo soitella perään?

Eilen kuitenkin tuli postimerkkikeskuksen joulukortti minun nimelläni,joka oli leimattu napapiirillä, samaisesta paikasta joulupukin kirjeenkin pitäisi tulla,joten toivossa vielä odottelen. Kirje tilattu pojan nimellä. Kovin myöhään minun mielästäni postituksen jättävät!

Alkuperäinen kirjoittaja Ihmettelen:
Eilen kuitenkin tuli postimerkkikeskuksen joulukortti minun nimelläni,joka oli leimattu napapiirillä, samaisesta paikasta joulupukin kirjeenkin pitäisi tulla,joten toivossa vielä odottelen. Kirje tilattu pojan nimellä. Kovin myöhään minun mielästäni postituksen jättävät!

minäkin sain postimerkkikeskuksesta enkä ymmärrä miksi

no jouluaatto on kyllä ihan normaali työpäivä palvelualoilla. ainakin lehti ilmestyy vielä aamulla.

Onhan teillä kuitit tallessa jos ei kirjettä näykkään? *etsii kuumeisesti omaansa*

Alkuperäinen kirjoittaja siiri:
no jouluaatto on kyllä ihan normaali työpäivä palvelualoilla. ainakin lehti ilmestyy vielä aamulla.

Onhan teillä kuitit tallessa jos ei kirjettä näykkään? *etsii kuumeisesti omaansa*

ai normaali työpäivä palvelualoilla? Tokihan sitten kaupatkin on auki klo 21 asti:)?

Me saatiin muutamam vuosi sitten se joulupukin kirje vasta helmikuussa ja musta se oli vähän että jaa..onneksi esikoinen oli silloin vasta alle 1v niin ei ymmärtänyt asiaa.Itsekkin jo unhdimme koko asian..sentään tuli.Tosin silloin se ei vielä maksanut muistaakseni mitään..nykyäänhän tuo maksaa.

Nyt esikoinen laittoi stokkalla joskus joulukuun alussa kirjeen niiden tonttujen välityksellä ja sitä nyt sitten odotellaan meillä.

Yhteistyössä