Onko kaikilla tosiaan vakiopäivät, jolloin saunotaan??

Silloin kun minulla oli oma sauna, saunoin tiistaisin, torstaisin ja lauantaisin. Viikolla saunoin tavallisesti keskiyöllä iltatöiden jälkeen. Se passasi, sillä olin talon ainoa asukas. Piti vain varoa puheitaan: jos saunassa kovasti kiroilee, niin piru voi tulla ja nylkeä elävältä.

Lapsuudenkodissa saunottiin aina keskiviikkoisin ja lauantaisin, aina. Saunan jälkeen syötiin ranskalaisia ja nakkeja läes aina.

Nyt omassa kodissa saunotaan kun huvittaa.. suihkussa joka ilta periaatteessa saunankin voisi lämmittää mutta ei aina muista napsauttaa päälle..

Meillä lapset nauttii saunomisesta joten sen puoleen voisi saunoa useamminkin.

Periaatteessa ei, mutta käytännössä on. Aika pitkälle noudattavat miehen harrastuksia ja telkkariohjelmia. Eli lauantaina koko perheellä, ei kuolla jos jää väliin. Sunnuntaisin kun mies tulee pelaamasta sählyä ja sitten tiistaina ja torstaina.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Me ei saunota ikinä. Ei ole omaa saunaa, enkä halua mennä taloyhtiön yleiseen (pöpö )saunaan.

Käytä sandaaleja ja pillunpäreitä, niin se ei ole niin paha juttu. Jälkimmäiset voit korvata vaikkapa kertakäyttöisillä istuinalustoilla.

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:
Me ei saunota ikinä. Ei ole omaa saunaa, enkä halua mennä taloyhtiön yleiseen (pöpö )saunaan.

Käytä sandaaleja ja pillunpäreitä, niin se ei ole niin paha juttu. Jälkimmäiset voit korvata vaikkapa kertakäyttöisillä istuinalustoilla.

Voin hyvin elää ilman saunaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:

Voin hyvin elää ilman saunaa.

Joo, onhan sellaisiakin kummajaisia, jotka eivät ole oppineet nauttimaan saunasta. Ulkomaillakin heitä on pilvin pimein. Jossain Norjassa alkuasukas tekee pitkän tunturilenkin ja viihtyy sitten takkatulen loisteessa. Siihen kun laittaisi vielä saunomisen päälle, niin seitsemänteen taivaaseenhan hän kohoaisi. Mutta norjalais-parat eivät ymmärrä saunan päälle. Yhteen aikaan oli muodikasta rakentaa talo badstun kanssa. Nyt ne sitten toimivat varastoina :'(

Me saunotaan aika säännöllisen epäsäännöllisesti silloin kun siltä tuntuu, paitsi mökillä saunotaan kyllä oikeastan joka päivä, siellä kun vesi lämpeää vain saunan padassa niin tulee kuitenkin saunaa lämmitettyä päivittäin.

Alkuperäinen kirjoittaja joustavia ollaan:
yleensä lauantaina saunotaan, mutta jos menoja tai kutsutaan vieraita, ei saunota. eli tosi joustavia ollaan. Tosi törkeää tuo, jos ei voi tulla synttäreille saunomisten vuoksi!!en ymmärrä, vaikka olisi saunavuorokin varattu, ei tajua!!ihminen ei mene rikki, vaikka sen yhden saunomisen jättää väliin ja käy vain suohkus, että sellaista!!!!!!!!!!!!!

Mä en kans ymmärrä tollasta kaavoihin kangistumista. Mut jokainen tyylillään. ;)

Kyllä me saunotaan vähän miten sattuu. Launatai-sauna on pakko olla, mut sit viikolla voidaan saunoa ma& to, tai ti, tai ke. Vähän riippuu myös, et onko esim. mulla koulutuksia minä iltoina jne

Yhteistyössä